woody
New member
Jag funderar på va olika bågar drar i soppa -nu när soppan blir dyrare och dyrare !!
hade bara bågarna haft 6 växlade lådor med rejäl utväxling / kraft finns det ju så det räcker och blir över ,så hade de ju vart lite mindre törstiga ~tänk att kunna ligga på motorvägen i 2000 rpm o tuffa på .....
(polarns chrysler limpa ligger i 1700rpm vid 120 knyck o drar straxt under liten o det e ton med plåtskrot den drar runt på !)
Kawasaki VN2000
Kawasaki Vn1600 C / CT
Yamaha XV1600
Yamaha XV 1900
Honda VTX 1800
Honda VTX 1300
Powercomander sitter det ju på många bågar idag-kan man med knapparna ställa in den till att gå snålt ?
och i såfall om ni gjort det hur stor blev skillnaden??
hade bara bågarna haft 6 växlade lådor med rejäl utväxling / kraft finns det ju så det räcker och blir över ,så hade de ju vart lite mindre törstiga ~tänk att kunna ligga på motorvägen i 2000 rpm o tuffa på .....
(polarns chrysler limpa ligger i 1700rpm vid 120 knyck o drar straxt under liten o det e ton med plåtskrot den drar runt på !)
Kawasaki VN2000
Kawasaki Vn1600 C / CT
Yamaha XV1600
Yamaha XV 1900
Honda VTX 1800
Honda VTX 1300
Powercomander sitter det ju på många bågar idag-kan man med knapparna ställa in den till att gå snålt ?
och i såfall om ni gjort det hur stor blev skillnaden??
Last edited: