Campino
New member
Hallå Världen! Hallå Sverige! Hallå SMC?
Nu är detta nya forum ungefär 1,5 månader gammalt och hur går det egentligen?
Femhundraåttionio (589) registrerade forummedlemmar.
Av 70000 möjliga SMC medlemmar! Ungefär 0,84% Wow
Just nu, i skrivande ögonblick, 6 aktiva på forumet jämfört med 475 på Sporthoj.com
Hur dum i huvudet är jag egentligen som som skriver något här just nu??? ( antagligen mycket )
Grattis SMC till en lyckad lansering av det nya forumet. Ni har säkert lagt slantarna på någon ny bra administrativ åtgärd istället för att sälja in "nya" forumet till medlemmarna.
Nya forumet är det bästa som hänt SMC var det någon som skrev, kiss my ass.
Avslutningsvis skulle jag vilja be någon vänlig moderator plocka bort mig från detta forum. Siste medlemmen kan väl vara snäll och slå av strömmen till servern...
Hejdå........
Nu är detta nya forum ungefär 1,5 månader gammalt och hur går det egentligen?
Femhundraåttionio (589) registrerade forummedlemmar.
Av 70000 möjliga SMC medlemmar! Ungefär 0,84% Wow
Just nu, i skrivande ögonblick, 6 aktiva på forumet jämfört med 475 på Sporthoj.com
Hur dum i huvudet är jag egentligen som som skriver något här just nu??? ( antagligen mycket )
Grattis SMC till en lyckad lansering av det nya forumet. Ni har säkert lagt slantarna på någon ny bra administrativ åtgärd istället för att sälja in "nya" forumet till medlemmarna.
Nya forumet är det bästa som hänt SMC var det någon som skrev, kiss my ass.
Avslutningsvis skulle jag vilja be någon vänlig moderator plocka bort mig från detta forum. Siste medlemmen kan väl vara snäll och slå av strömmen till servern...
Hejdå........