Hur går det?

Campino

New member
Hallå Världen! Hallå Sverige! Hallå SMC?

Nu är detta nya forum ungefär 1,5 månader gammalt och hur går det egentligen?

Femhundraåttionio (589) registrerade forummedlemmar.

Av 70000 möjliga SMC medlemmar! Ungefär 0,84% Wow

Just nu, i skrivande ögonblick, 6 aktiva på forumet jämfört med 475 på Sporthoj.com

Hur dum i huvudet är jag egentligen som som skriver något här just nu??? ( antagligen mycket )

Grattis SMC till en lyckad lansering av det nya forumet. Ni har säkert lagt slantarna på någon ny bra administrativ åtgärd istället för att sälja in "nya" forumet till medlemmarna.

Nya forumet är det bästa som hänt SMC var det någon som skrev, kiss my ass.

Avslutningsvis skulle jag vilja be någon vänlig moderator plocka bort mig från detta forum. Siste medlemmen kan väl vara snäll och slå av strömmen till servern...

Hejdå........
 

Marie

Banned
För dj-t

Nu tycker jag att du är 100 ggr elakare än jag ens i mina elakaste fantasier skulle drömma om att vara. Rom byggdes inte på en dag.
/Marie
 
Avslutningsvis skulle jag vilja be någon vänlig moderator plocka bort mig från detta forum. Siste medlemmen kan väl vara snäll och slå av strömmen till servern...

Hejdå........

Locka hit lite mer folk då istället för att ge upp. Du har ju tydligen tyckt att det här var en bra idé eftersom du registrerade dig. Stå då för den åsikten och locka hit lite av dina bekanta. Precis som Marie så klokt skriver "Rom byggdes inte på en dag!" Hjälp till och bygg istället för att sura vid sidan av.
Petrus
 

iceman1975

New member
Förhoppningsvis blir inte denna sida lika sönderspammad som vissa andra sidor blivit, med gud vet vad det står i trådarna..

Kollar man inte på vissa siter på ett par dagar han man hur mycket som hällst att läsa och 98% är mest dravel..

Och sen har väll många gått ide denna tid på året..
 

Kortstubina

New member
1½ månad är ingen ålder på ett forum!
Som medlem av det gamla SMC forumet år det mycket mer aktivitet här än var det någonsin var på det.

Bra så mycket enklare att gå in här på SMC huvudsida och hitta rätt till forumet, och all information!
Mycket enklare att hitta till andra SMClän eftersom alla är samlade, och man kan både få idéer och ställa frågor direkt till länet man kanske ska besöka på semestern.

Alltså ge detta forum lite tid så dyker säkert medlemarna upp,
om inte annat så till våren.
Nu är väl de flesta lite trötta på allt vad hoj heter efter en underbart lååång skön sommar!
Väl möts på vägen nästa år!
 
Top