HOJ-X Bokningssida

Syster-Tysk

New member
Hej!
Vet inte om det är fler än jag som haft problem med att boka via nätet?

Jag går in via SVMC.se's HOJ-X sida och klickar på länken till bokningen, och får därmed upp silja-line/Tallink's HOJ-X sida.

So far so good!

Men, efter att jag har fyllt i namnen på resenärerna på den första sidan och klickar nästa, så får jag ett "felmeddelande" på nästa sida.

"Ingen resa kan hittas, vänligen kontrollera eventuell erbjudande kod eller prova annan avgångsdag/destination."

Någon som vet nåt om detta?
Mvh Jonas
 

Petra

Super Moderator
Det låter inte bra! Jag ska kolla upp det genast.

/Petra

Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Petra

Super Moderator
Hej!
Vet inte om det är fler än jag som haft problem med att boka via nätet?

Jag går in via SVMC.se's HOJ-X sida och klickar på länken till bokningen, och får därmed upp silja-line/Tallink's HOJ-X sida.

So far so good!

Men, efter att jag har fyllt i namnen på resenärerna på den första sidan och klickar nästa, så får jag ett "felmeddelande" på nästa sida.

"Ingen resa kan hittas, vänligen kontrollera eventuell erbjudande kod eller prova annan avgångsdag/destination."

Någon som vet nåt om detta?
Mvh Jonas

Jag har pratat med Tallink Silja. De har problem med sin bokningssida och får den i värsta fall inte fixad förrän på måndag.
Under tiden kan man ringa 08-22 21 40 och boka.
Normalt tar de 50 kr i bokningsavgift för telefonbokning men de gör de självklart inte nu när deras sida strejkar. :eek:


Edit: Supporten på Tallink säger att det tills vidare går boka via denna sida, om man skriver in rätt datum. Men som sagt... ring dem så hjälper de er.

Edit2:Nu funkar bokningssidan som den ska!
 
Last edited:
Top