Hoj-X 2009

Lieh

New member
Läser i MC-folket att nästa år blir det bara en 23 timmars (20-21mars). Tråkigt och dumt tycker vi :mad:
Varför en kortare restid som innebär en kväll mindre att roa sig och träffa glada knuttar!! :confused: Usch så dumt...
Förstör inte den trevliga knuttehelgen!!
 

Maria Nordqvist

Super Moderator
Visst vill vi på SMC också arrangera en 36-timmars. Men, vi fyller inte en hel båt. Därför satsar vi på en 23-timmars. Det blir billigare att åka med och att vara ombord = fler deltagare?! Jag har fått lika många önskemål om 23 timmar som på 36 timmar.....
Dessutom blir det ett garanterat superspäckat innehåll under kryssningen. Vi undersöker också möjligheten att ha efterfest i Stockholm lördag kväll. Vi planerar för fullt, läs mer i annonsen i kommande nummer av MC-Folket och på hemsidan. Bokningen öppnar 1 juli.
 

Scarvern

New member
Varför en kortare restid som innebär en kväll mindre att roa sig och träffa glada knuttar!!


Men man träffade ju inga glada knuttar!!!!! Det var nästan tomt när man gick omkring 2008, vet inte var alla glada var? I hytten med frugan? Eller satt med kompisarna på någon undanskymd plats?
Bestämde mig för att inte åka igen, men är det 23-timmars ger jag det en ny chans!!!!:)
 

Rob

New member
Än så länge så har väl inget schema kommit upp men hoppas det blir en minimoto tävling igen.
Det är ju höjdpunkten på hela resan :D
 
Top