GIVI-box säljes

stalbe

New member
Hejsan!

Jag säljer en Givibox Monokey E41 Keyless på ca 41 liter, med Givi Monorack pakethållare inklusive fästanordningar. Passar nog de flesta motorcyklar kan jag tänka mig. Har suttit på en Kawasaki Zephyr 1100A senast, där den använts som just topbox.
Paketprisidé 2000kr
-

Säljer ett kraftfullt och godkänt lås för bromsskiva.
Prisidé 100 kr.
-
 

stalbe

New member
Tack gundj !

Om det inte är godkänt och säljs av Feltema för 159:- så begär jag INTE 100:- för det. Ge ett bud istället :)
 

Hampe

Skriver massor!
Bara för att inte någon ska bli lurad, låset är inte godkänt och kostar 159:- nytt på Biltema.
http://biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Las-och-stoldskydd/Hanglas-for-bromsskiva-82326/

Men...? Det står ju på Biltenas beskrivning: "Tillverkat av härdat CrMo-stål för att klara alla typer av angrepp."
Jag menar - alla typer av angrepp - ett sådant superlås måste ju vara godkänt...? Eller...?
smiley8.gif



H
 

stalbe

New member
Men...? Det står ju på Biltenas beskrivning: "Tillverkat av härdat CrMo-stål för att klara alla typer av angrepp."
Jag menar - alla typer av angrepp - ett sådant superlås måste ju vara godkänt...? Eller...?
smiley8.gif



H

Ja! Eller hur??!!
Så låset är nog värt sina 100 pix i vilket fall... :)
 

Hojkul!

New member
Stalbe hälsar att Givi-boxen fortfarande finns till försäljning. Se första inlägget för information. (Låset är sålt)
Så här ser fästet ut till Givi-boxen;
View attachment 6745
Svara med PM till mig!, "stalbe" är lite oanträffbar en tid framöver.
 
Top