Ducatista
New member
När kan man förvänta sig att SMC Skånes kurser dyker upp?
Datumarna för kursdagarna kan du se på www.smcskane.com
Några dagar in i februari ska anmälningen öppna.
När kan man förvänta sig att SMC Skånes kurser dyker upp?
Hejsan, kan du skicka mig ett email till johnny.cedergren @ svmc. se med de kursanmälningar du har som du fick rabatt på?Loggade in för att kolla mina anmälningar. Kurser som bokades tidigt hade förut 100kr rabatterat pris. Men nu måste jag betala fullt pris. Varför denna retroaktiva ändring?
Loggade in för att kolla mina anmälningar. Kurser som bokades tidigt hade förut 100kr rabatterat pris. Men nu måste jag betala fullt pris. Varför denna retroaktiva ändring?
Har nå anmeld meg på CSS-kurs 10. mai på Gelleråsen, men når jeg skal betale med kreditkort, får jeg feilmelding når jeg prøver å logge meg inn, det er antagelig fordi jeg ikke har personnummer på rett format siden jeg er norsk.
Har noen forslag til hvordan jeg skal få logget meg inn på betaling med kort?
För avbokning av kurs efter att faktura skickats ut, krävs det att du ringer kansliet.När kommer räkningarna? Kan man avboka en kurs innan man fått räkningen?
Det är sjukt mycket frågetecken kring BKK i Skåne i år, vad händer på området?
Kan du skicka mig en skärmdump på problemet till johnny.cedergren @ svmc. se.
För tillfället har vi fått lov att deaktivera utländska registreringar. Hoppas att det är löst inom kort.
Testa anmäl dig nu genom att klicka på "Utländsk" och logga in med din emailadress istället som bekräftelse.Da er skjermdum sendt!
Vi som arrangörer är också frågande.När kommer räkningarna? Kan man avboka en kurs innan man fått räkningen?
Det är sjukt mycket frågetecken kring BKK i Skåne i år, vad händer på området?
Hej
Måste man vara medlem i SMC för att kunna anmäla sig till någon kurs?