Frågor rörande Kursanmälan

campione

New member
Prishöjning??

Loggade in för att kolla mina anmälningar. Kurser som bokades tidigt hade förut 100kr rabatterat pris. Men nu måste jag betala fullt pris. Varför denna retroaktiva ändring? :mad::mad::mad:
 

Swedie

Administrator
Personal
Loggade in för att kolla mina anmälningar. Kurser som bokades tidigt hade förut 100kr rabatterat pris. Men nu måste jag betala fullt pris. Varför denna retroaktiva ändring? :mad::mad::mad:
Hejsan, kan du skicka mig ett email till johnny.cedergren @ svmc. se med de kursanmälningar du har som du fick rabatt på?

Även ni andra som upptäckt att rabattsumman försvunnit kan kontakta mig på samma sätt. Tack!
 

HW

New member
Loggade in för att kolla mina anmälningar. Kurser som bokades tidigt hade förut 100kr rabatterat pris. Men nu måste jag betala fullt pris. Varför denna retroaktiva ändring? :mad::mad::mad:

Alla som bokat före julafton får 100:- i rabatt. Detta justeras vid faktureringen och syns inte i bokningsystemet. I all fall kan jag inte garantera att det syns.

/HW
 

Sad Glad

New member
När kommer räkningarna? Kan man avboka en kurs innan man fått räkningen?

Det är sjukt mycket frågetecken kring BKK i Skåne i år, vad händer på området?
 

chrskre

New member
Har nå anmeld meg på CSS-kurs 10. mai på Gelleråsen, men når jeg skal betale med kreditkort, får jeg feilmelding når jeg prøver å logge meg inn, det er antagelig fordi jeg ikke har personnummer på rett format siden jeg er norsk.

Har noen forslag til hvordan jeg skal få logget meg inn på betaling med kort?
 

Swedie

Administrator
Personal
Har nå anmeld meg på CSS-kurs 10. mai på Gelleråsen, men når jeg skal betale med kreditkort, får jeg feilmelding når jeg prøver å logge meg inn, det er antagelig fordi jeg ikke har personnummer på rett format siden jeg er norsk.

Har noen forslag til hvordan jeg skal få logget meg inn på betaling med kort?

Kan du skicka mig en skärmdump på problemet till johnny.cedergren @ svmc. se.

För tillfället har vi fått lov att deaktivera utländska registreringar. Hoppas att det är löst inom kort.
 
Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
När kommer räkningarna? Kan man avboka en kurs innan man fått räkningen?

Det är sjukt mycket frågetecken kring BKK i Skåne i år, vad händer på området?
För avbokning av kurs efter att faktura skickats ut, krävs det att du ringer kansliet.

Annars går det klicka på "Avanmäl" för att så att säga Avboka sig från kursen.
 

998hyp

New member
Hej,

Blir tyvärr tvungen att avboka plats på en kurs.:( Kan dock inte hitta någon information hur detta ska gå till? Kan inte hitta någon knapp för att "avboka" som nämns ovan. Har skickat mail till patrik.ericsson@svmc.se eftersom han dyker upp som mottagare vid frågor om kursen och hoppas det kom någorlunda rätt... Eller finns det ett RÄTT sätt att göra detta?
 

Ducatista

New member
När kommer räkningarna? Kan man avboka en kurs innan man fått räkningen?

Det är sjukt mycket frågetecken kring BKK i Skåne i år, vad händer på området?
Vi som arrangörer är också frågande.
Tacksam för svar från "bokningsledningen" så vi vet vad vi ska svara de som ringer och ställer samma fråga.
 

Leif H..oj

New member
De va ju en sanning med modifikation att måsta vara medlem för att gå kurs. Kurser på stor bana BKK/SHK = medlemskrav.

Detta gäller inte på grundkurs, BKK gokartbana, gruskurser i några av distrikten. Men ibland är det ett högre pris om man inte är SMC-medlem.

- Leif
 

kaihp

New member
Overnatning ved CSS 24.-25. mai

Da jeg tilmeldte mig CSS 24-25/5 stod der også noget om overnatning ved et lokalt vandrehjem med SMC rabat. Men nu kan jeg ikke finde den info igen :(

Nogen som kan hjælpe min hukommelse ?
 

Gunsan

New member
Prova Karlskoga hotel,
Kom ihåg att du säger till att du ska gå kurs med SMC så får du rabatt
två nätter skönk från 1800 något till 1200 något....

De har telefon +46 (0)586 - 637 40
Vi ses på CSS :D
 

Skydive

New member
Reservplatser på kurser

Har precis bokat in mig på en reservplats på gelleråsen den 28/6.
hur stor är chansen att man kommer med om det är 9st före mig?
Hur har avboknings-statistiken varit tidigare?
 
Top