Fråga till Elving

OH-

Member
Hej!

När jag bläddrade i senaste MC-Folket hittade jag en provkörning av nån amerikansk glidare, Wide Glide tror jag.
Nu undrar jag om du kroknat i din iver att ge uttömmande konsumentupplysning. Hur jag än letade hittade jag ingen information i själva kärnfrågan: Kunde du spegla dig i kromet på lamphuset?
 

Petra

Super Moderator
Hej!

När jag bläddrade i senaste MC-Folket hittade jag en provkörning av nån amerikansk glidare, Wide Glide tror jag.
Nu undrar jag om du kroknat i din iver att ge uttömmande konsumentupplysning. Hur jag än letade hittade jag ingen information i själva kärnfrågan: Kunde du spegla dig i kromet på lamphuset?

När Elvis, f´låt Elving, kom hem från USA muttrade han irriterat om ett svart lykthus med taskig reflektion. Om du kollar riktigt noga på bilden på sid 23 ser du att Jox försökte få Elving på bättre humör genom att fixa en fin spegelreflex, en sån som passar riktigt hårda killar... Ja jag snackar killar som är så hårda som om de vore huggna i sten :D
 

Elving

New member
Hej!

När jag bläddrade i senaste MC-Folket hittade jag en provkörning av nån amerikansk glidare, Wide Glide tror jag.
Nu undrar jag om du kroknat i din iver att ge uttömmande konsumentupplysning. Hur jag än letade hittade jag ingen information i själva kärnfrågan: Kunde du spegla dig i kromet på lamphuset?

Ingen aning.
Mitt nya visir är med spegelglas och jag har lyckats vända det ut och in, så nu kan jag spegla mig hela tiden. Behovet av spegling i framlyktan har alltså upphört.
Elving

"Det är lika bra att ge upp idag, i morgon kan det vara för sent."
 
Top