Cyborg
New member
Tack för all tips! Har inte kollat här på ett tag då det inte direkt varit körväder här i Malmö...
Kineskonerna är ju perfekt, dom ska jag köpa ett par stycken.
Bulltoftaområdet, är inte det stängt/inhägnat? Vore ju onekligen kanon om man kunde köra sig trött där då jag bor nära.
Högskolan ska jag kolla, vet var du menar. Hade du målat markeringar på marken eller?
Någon anna som kört upp/ övningskört i malmö och vet bra platser att öva på? Tacksam för tips...
Jag tänkte låna skolans mellanklasshoj när jag tar lektioner. De tillåter mycket riktigt inte att jag har min egen. Har ännu inte bestämt mig för om jag ska köra upp på min egen (privat) eller på skolans. Beror på hur deras knarr är...
Jag tänkte ta lektioner på Värnhems MC-skola, någon med erfarenheter? De startar inte säsongen förrän mitten av mars, så jag har inte kört någon lektion än.
Tack igen för tipsen!
Mvh Linnea
Nu hänger jag inte med längre. Om du beslutar dig för att köra upp med körskolans motorcykel finns det ingen som helst anledning att ta ett begränsat A-kort. Tar du obegränsat får du köra din motorcykel och alla andra. Tror du kommer ångra dig en tid efter du tagit ditt körkort. Honda CB400 är ingen rolig motorcykel annat än för folk som vill uppleva en gammal hoj. Många säger att 2 år inte är så långt men det är det när du väl börjat, dessutom kommer din Honda göra tiden ännu längre.