Ok, lite annorlunda i år då. Behövs bara kollas då och då.Hej
Vi jobbar på att ha allt klart och kommer att börja med att släppa två kurser på Gelleråsen 17-18 apr
Tanken var att öppna kurserna kl 10.00 och vi återkommer så snart jag vet mer men det blir lite senare.
När vi ser att allt funkar som det ska så kommer vi att fylla på med fler kurser.
Ok, lite annorlunda i år då. Behövs bara kollas då och då.
Hade hört att det från andra år släpptes tidigt på morgonen och att det tog slut rätt snabbt.
Tänkte vara ute tidigt då jag inte fick någon plats i år.
Hej
det är enkelt, den 17 tar vi in 80 pers 4 grupper vilket gör lite mindre tid på banan och den 18 är det 65 pers 3 grupper vilket blir lite mer tid till körning
Just vad gäller Skånes kurser på Ring Knutstorp så släpps de 1 februari har jag för mig.
Tack Mathias. Då kan jag slappna av ett tag. Men enl svmc/skåne skall dagarna släppas snart.
Själv önskar jag att det snart är vår.
Förstår dock inte riktigt kopplingen till sporthojen.com. Jag hade väl inte som medlem i svmc kunnat anmäla mig där?
Ursäkta lite korkade frågor men vi är ju alla barn från början.
Vad menar du med detta?Undrar oxå över kopplingen mellan SMC o sporthojen? Dom har släppt sina bandagar o min önskan "knutstorp" är redan fullbokat.
Vad menar du med detta?
Vem har släppt alla sina bandagar redan?
Om du går in på garaget, står där till höger att SMC vill nå sportåkarna genom sporthojen.com. Går du sedan in på deras sida, så påminer upplägget om SMC sida. Och väl där kan du leta upp deras bandagar, allt är inte fullbokat men knutstorp är det.
Jag försökte spåra var du är, men hittar inte det du beskriver
Kan du kopiera in en länk ??
Kan det vara så att du följt länken till SMC och därefter hamnat i anmälningssystemet, och där fått fram FÖRRA årets kurser ??
Som sagt - klipp gärna in några länkar
/ Micke
SMC Väst
Jag tror han kan ha navigerat sig in till "bandagarna" på Sh.com.
http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=60
Bandagar, men inga SMC-kurser. Årets har inte kommit upp än, med undantag för två kurser på g-åsen.