HkanB
New member
"Den, din argumentationsteknik som försöker dum- eller idiotförklara de som inte tycker som du löser ju ingenting för genom att säga något som kan svårligen tolkas annat än som: "Ni är dumma. Ni gör dumma saker så ni har fel", så lär vi inte nå någonstans alls."
Det där håller jag inte med om - jag har inte idiotförklarat någon, jag kallade dem snarare oärliga
En del bortklippt...
Min fetning ovan.Bara massa foliehatteri och undanflykter för att kunna fortsätta bete sig som en dåre i trafiken.
Jag vet inte riktigt hur du tänkte där då? Om det nu inte är mig/vi/oss du argumenterar med som håller på med "foilehatteri för att vi skall kunna bete oss dom dårar i trafiken" så vilka är det? Du skrev faktiskt dårar och inte oärliga men det är kanske sån där nysvenska där vad man säger skriver inte spelar någon roll utan det ska man ju bara förstå vad som menas. Där ord får lite den betydelse man vill att de ska ju just då. Vilket/Vilka ord som används det verkar ofta inte spela någon roll det heller.
"5 km/h" var en gissning sådär i förbifarten på vad som kan tänkas räcka för att trigga kameran...
Vi kommer förmodligen förmodligen att drabbas förr eller senare av allt det du räknar upp i alla fall. Motiverat som vanligt med att det är för den Stora Goda Sakens skull.
Last edited: