Under hösten kom jag i kontakt med människor som bor på ett asylboende, eller har gjort det. Jag ställde helt enkelt frågan om det fanns någon som var intresserad av bilar och motorcyklar. En kille nappade och sedan dess har han vid en rad tillfällen varit med i mitt garage och pulat med ett par gamla hojar. Nu går vi vidare och an av hojarna ska ställas i ordning så den kan funka för övningskörning till våren. Killen får göra jobbet själv och jag övervakar det hela. Han har kastat sig över detta med stor entusiasm och jobbar som tusan med detta.
För mig har det varit en fantastisk upplevelse att göra detta och på detta kan vi få fler motorcyklister ut på vägarna, samtidigt som de människor som av olika anledningar kommit till vårt land, lär känna de människor som de ska leva med.
Detta är verkligen något som jag kan rekommendera, det ger mig så otroligt mycket tillbaka och bara den glädjen som finns hos den är killen är obetalbar, han längtar till våren när vi ska ut och åka hoj....
För mig har det varit en fantastisk upplevelse att göra detta och på detta kan vi få fler motorcyklister ut på vägarna, samtidigt som de människor som av olika anledningar kommit till vårt land, lär känna de människor som de ska leva med.
Detta är verkligen något som jag kan rekommendera, det ger mig så otroligt mycket tillbaka och bara den glädjen som finns hos den är killen är obetalbar, han längtar till våren när vi ska ut och åka hoj....