El-veckan i Belgien i senaste MC-Folket

adrian_vg

New member
Blev glad över att MC-Folket hade med ett reportage om "årets elhoj". Men blev något av ett antiklimax strax efter, när jag bläddrat fram till artikeln i fråga.
Ok, vinnarna listas, juryn presenteras kort och en himla svada om banan där allt skedde.

Var är infon om elhojarna som var med i tävlingen? Vilka elhojar bedömde juryn? Vad var bra och mindre bra de testade hojarna?

Jag jobbpendlar mest med min nuvarande hoj, en sträcka strax över en mil åt vardera hållet, och en elhoj vore i det närmaste idealisk att använda, därav mitt intresse.

Dessvärre blev den förväntade artikeln om lite annorlunda hojar, men antagligen med framtiden för sig, mindre än en tumme i slutänden. Besviken. Gör om, gör rätt. :(
 

Cyborg

New member
Rubriken var riktigt flummigt skriven men den utlovade inte heller att det var ett el-hojstest. Däremot när man ser bilden på uppslaget får man känsla av att det borde handla om "el-hojar" fast i själva verket handla artikeln om banan. Usel artikel förövrigt!
 

Ove 60+

Active member
:confused: Håller med dom föregående.. tunnt som vattvälling i ett ämne under utveckling och intresset borde vara glödhett, men det är däremot riktigt bra beskrivningar av dom vanliga gamla hojarna som råkat fått lite nytt här och var. Dålig balans! :p
 
Top