Eftersnack: SMC kurs Gelleråsen 19-20/4

Maciej

New member
Jag var bara med på lördagen så man missade solen men det vart ändå en kanonkurs.

Gick steg 4 och kände verkligen att man gjorde framsteg under dagen, kanonbra instruerat av Anders, Petter och Torbjörn + ett JÄTTE plus för uppdelningen man har gjort i år.

Ur elevsynpunkt kändes det mycket bättre att ha grupper uppdelade efter fart och köra alla stegen i dessa grupper. Vart mycket friare körning och det vart inte så stora fartskillnader.

Det börjar även komma lite bilder från dagarna. Ska försöka uppdatera med de länkar jag hittar.

http://www.stalkerphoto.com/gallery-events-page1.asp
 

Niklasinorr

New member
Solen var närvarande på fredag när vi hade instruktörskörning. Solen kom också på söndag med en fantastisk dag. Kanonkörning och glada människor.
Tack alla deltagare och instruktörer för en jätterolig helg!

/Niklas, instruktör Steg 4 mellangruppen söndag
 

bikerwoman

New member
Ja det blev två härliga dagar för min del, ena med sol och andra(lördagen) med lite kallare väder!
Man fick upp förvånansvärt bra värme i däcken trots att man fick skrapa bort frosten från kåpglaset på morgonen:rolleyes:

Tackar min instruktörskollega Tom som har förmånen att bo endast 5 km från denna underbart roliga bana (..är inte ett dugg avundsjuk..) samt mina jättetrevliga och duktiga deltagare på lördagen mellangrupp, steg 3!
 

dofilus

New member
Ja det blev två härliga dagar för min del, ena med sol och andra(lördagen) med lite kallare väder!
Man fick upp förvånansvärt bra värme i däcken trots att man fick skrapa bort frosten från kåpglaset på morgonen:rolleyes:

Tackar min instruktörskollega Tom som har förmånen att bo endast 5 km från denna underbart roliga bana (..är inte ett dugg avundsjuk..) samt mina jättetrevliga och duktiga deltagare på lördagen mellangrupp, steg 3!

Man blir inte bättre än vad instruktörerna gör det till.....Bra instruktörer gör att vi elever kan förbättra oss och bli bättre förare!! All heder till dig och Tom, ni var jätteduktiga!!!!
Lasse- blå nyvält R1;a.
PS Den är på lackering nu, får den tebax på onsdag......DS
 
Top