Huliganhulda
New member
Helt klart läsa en riktig bok....
Åka på dans eller ta en tur med hojen?
Åka på dans eller ta en tur med hojen?
En tur med hojenÅka på dans eller ta en tur med hojen?
Smultron, rabarber är så jädrans suraLeva lycklig i ovisshet
Smultron eller rabarber?
Smultron, rabarber är så jädrans sura
volvo eller saab
Volvo
Jordgubbssaft, hemgjord eller köpt?
Jag tar upp denna tråden igen o ser om ni är på hugget..
Hemgjord saft, utan en massa tillsatser..
Mjukglass med noisette eller chokladströssel?
/Miie
Med noisette, supergott!!!
Morden i Midsummer eller Beck?
Hmm.. tufft detta men det får bli Beck.
Steka i olja eller smör?
/Miie
För smakens skull väljer jag smör (men steker för det mesta i olja)
Hoj-X 2008 eller vara tråkig och göra nått annat?
Kom igen nu tråkmåns. Du har missat hela grejen... Det är inte målet, utan resan dit...I varje fall inte Hoj-X 2008.
Inte fan åker man upp till en hamnstad i Lappland mitt i vintern för att ta en fyllebåt över till Europas tristaste land.
Kanot eller motorcykel?
Vanlig TV går fetbort. Jobbiga att hålla rena och tunga som tusan. Sen var det svårt, fördelar med båda men portabiliteten får avgöra. Platt-TV.Har vi kommit in på frilufsarnas eller scouternas forum
MOTORCYKEL FÖR HELSIKE !!!
Platt-Tv, projektor eller vanlig Tv?
Vanlig TV går fetbort. Jobbiga att hålla rena och tunga som tusan. Sen var det svårt, fördelar med båda men portabiliteten får avgöra. Platt-TV.
Tankväska, ryggsäck eller packbox?
Resan dit?Kom igen nu tråkmåns. Du har missat hela grejen... Det är inte målet, utan resan dit...
Fattade du inte att kanot var en förskönande omskrivning för att jag inte vågade skriva paddelhoj?Har vi kommit in på frilufsarnas eller scouternas forum
MOTORCYKEL FÖR HELSIKE !!!
Det får bli ryggsäck för min del.
Glasögon eller linser?
/Miie
Resan dit?
Att köra hoj sextio mil norrut i mars månad är inte precis vad jag längtar efter...
Fattade du inte att kanot var en förskönande omskrivning för att jag inte vågade skriva paddelhoj?
Linser helt klart.
Glasögon begränsar synfältet på ett sätt som jag har svårt att acceptera när jag kör hoj, och de är dessutom ivägen i hjälmen...
pasta eller potatis?