Ditt eller datt?

Marie

Banned
För smakens skull väljer jag smör (men steker för det mesta i olja)


Hoj-X 2008 eller vara tråkig och göra nått annat?

I varje fall inte Hoj-X 2008.
Inte fan åker man upp till en hamnstad i Lappland mitt i vintern för att ta en fyllebåt över till Europas tristaste land.

Kanot eller motorcykel?
 

Nyberg

New member
I varje fall inte Hoj-X 2008.
Inte fan åker man upp till en hamnstad i Lappland mitt i vintern för att ta en fyllebåt över till Europas tristaste land.
Kom igen nu tråkmåns. Du har missat hela grejen... Det är inte målet, utan resan dit...:cool:


Kanot eller motorcykel?

Har vi kommit in på frilufsarnas eller scouternas forum:confused:
MOTORCYKEL FÖR HELSIKE !!!


Platt-Tv, projektor eller vanlig Tv?
 

Titania

New member
Har vi kommit in på frilufsarnas eller scouternas forum:confused:
MOTORCYKEL FÖR HELSIKE !!!


Platt-Tv, projektor eller vanlig Tv?
Vanlig TV går fetbort. Jobbiga att hålla rena och tunga som tusan. Sen var det svårt, fördelar med båda men portabiliteten får avgöra. Platt-TV.



Tankväska, ryggsäck eller packbox?
 

Miie

New member
Vanlig TV går fetbort. Jobbiga att hålla rena och tunga som tusan. Sen var det svårt, fördelar med båda men portabiliteten får avgöra. Platt-TV.



Tankväska, ryggsäck eller packbox?


Det får bli ryggsäck för min del.

Glasögon eller linser?

/Miie
 

Marie

Banned
Kom igen nu tråkmåns. Du har missat hela grejen... Det är inte målet, utan resan dit...:cool:
Resan dit?
Att köra hoj sextio mil norrut i mars månad är inte precis vad jag längtar efter...
Har vi kommit in på frilufsarnas eller scouternas forum:confused:
MOTORCYKEL FÖR HELSIKE !!!
Fattade du inte att kanot var en förskönande omskrivning för att jag inte vågade skriva paddelhoj?:eek:



Det får bli ryggsäck för min del.

Glasögon eller linser?

/Miie

Linser helt klart.
Glasögon begränsar synfältet på ett sätt som jag har svårt att acceptera när jag kör hoj, och de är dessutom ivägen i hjälmen...


pasta eller potatis?
 

Miie

New member
Resan dit?
Att köra hoj sextio mil norrut i mars månad är inte precis vad jag längtar efter...
Fattade du inte att kanot var en förskönande omskrivning för att jag inte vågade skriva paddelhoj?:eek:





Linser helt klart.
Glasögon begränsar synfältet på ett sätt som jag har svårt att acceptera när jag kör hoj, och de är dessutom ivägen i hjälmen...


pasta eller potatis?

Det blir potatis, fler möjligheter hur man vill tillaga det då...

Päroncider eller äppelcider?

/Miie
 
Top