Ditt eller datt?

jonasson

New member
Råbiff!!!

Alt 1: Du måste tillbringa resten av ditt liv stående i en tunna med skit upp till armhålorna. Varje lördag får du dock åka nästan 2 varv på världens tråkigaste gocartbana sittandes på en Creidler 50cc från 1977!
Alt 2: Du får en ny sporthoj av valfritt märke och modell varje vår, gratis, så länge du lever. Dock finns en hake, du är utseendemässigt en replika av Benito Mussolini, dessutom kan du inte hindra att du tvångsmässigt sjunger arian ur Rigoletto vid varje rödljusstopp.

Tänkte att vi skulle ta denna tråd till en ny nivå ;-)
 

lime

Skriver inte
Alt 2!! Våga vägra 50 cc!

Låt oss locka hit lite folk från Rejs-delen på sporthoj.com...

Alt 1: Du får fri tillgång till Gälleråsen under en hel veckas tid. Du och BARA du. Samtliga hojtillverkare ställer upp med provhojar bara för dig. MEN du kommer resten av ditt liv att tvingas prata som Mike Luff.

Alt 2: En flång-ny Ducati 1098, ett snygg skinnställ och ett utseende som får J. Depp att packa och gå hem. Men du får bara köra den på Rörken. I rosa grupp.
 

Tyrannosaurus

New member
Alt 2.

Ok nu kommer en svår.

Alt 1. Du måste vara trogen sosse, säga ja och amen till allt vad Mona Sahlin säger, aldrig opponera dig och aldrig mer åka hoj.

Alt 2. Du får vilken hoj och utrustning du vill gratis, men ser ut som en exakt kopia av A Hitler och vid varje rödlyse måste du lyfta högerarmen och vråla s**g h**l.

;)
 

Sad Glad

New member
Alt 1. Vänster är bättre än höger.

Jag fortsätter på mitt håriga tema:

Hår i näsan eller hår i öronen?
 

morsan

New member
Jag kommer att köra med rakarör i juli på banan för det där svaret,köra som ett svin när jag tar hojen i till byn på lunch!!!!!!
Gör du inte, för då blir det sista året det är körning här :(
Men jag kommer ner med min stånka så du får lyssna lite :D
 

Pegaso

New member
Diesel i bilen, bensin i hojen... :p

Så... för transport av våra vardagliga småprylar: topbox eller ryggsäck??
 
Top