Hampe
Skriver massor!
Själv är jag ingen Facebookfan, och det finns andra som totalvägrar. Total. Vägrar.
Av en slump så såg jag denna viktiga nyhet i SMCs Facebookflöde.
Viktigt att synas och kanske kunna påverka under dessa dagar!
Men inte en blänkare ens på SMCs huvudsida www.svmc.se där notiser och nyheter brukar publiceras...?
Scrollar jag vidare i SMC Facebookflöde så dyker det upp ännu en intressant och högaktuell nyhet:
Jag är inte ute efter att förbjuda Facebook. Inte heller att SMC skall sluta publicera nyheter på Facebook - absolut inte.
Men om man plottrar lite information här och lite information där, då frågar jag mig:
Var kan man hitta helheten i det viktiga arbete som SMC gör, dag efter dag, vecka efter vecka - och på helgerna dessutom?
SMCs deltagande på bägge dessa arrangemang är jätteviktigt - upp med det på hemsidan! Där måste helheten finnas.
Hampe
Av en slump så såg jag denna viktiga nyhet i SMCs Facebookflöde.
Idag är SMC på SKL:s Trafik- och gatudagar för att uppmana Sveriges kommuner att beakta oss hojåkare i trafikplaneringen. Drygt 500 deltagare från hela landet är här.
Viktigt att synas och kanske kunna påverka under dessa dagar!
Men inte en blänkare ens på SMCs huvudsida www.svmc.se där notiser och nyheter brukar publiceras...?
Scrollar jag vidare i SMC Facebookflöde så dyker det upp ännu en intressant och högaktuell nyhet:
En historisk bild. Nordiskt Motorcykel Råd har träffats och avhandlat mängder av viktiga frågor samt utbytt erfarenheter. Dessutom har samtliga fått nya samarbetspartners i de nordiska FIM-organisationer. En lyckad helg!
Jag är inte ute efter att förbjuda Facebook. Inte heller att SMC skall sluta publicera nyheter på Facebook - absolut inte.
Men om man plottrar lite information här och lite information där, då frågar jag mig:
Var kan man hitta helheten i det viktiga arbete som SMC gör, dag efter dag, vecka efter vecka - och på helgerna dessutom?
SMCs deltagande på bägge dessa arrangemang är jätteviktigt - upp med det på hemsidan! Där måste helheten finnas.
Hampe