Nån som vet hur man kommer i kontakt med den fotograf som tog bilder på CSS-kurserna i Sverige i år?
mvh
/Dr_C
Jag mailade igen idag och mailet studsade... och jag upptäcker att hans website inte finns längre. Har han konkat? Får försöka ringa men det känns som om jag lika gärna kunde rullat en cigg av de där hundralapparna.Mina kort från 10 maj har inte kommit. Jag betalade 400 spänn på plats. För två veckor sedan mailade jag och undrade om han har några intentioner att leverera men jag har inte fått något svar överhuvudtaget.
Jag börjar blir lite IRRITERAD...![]()
Jag mailade igen idag och mailet studsade... och jag upptäcker att hans website inte finns längre. Har han konkat? Får försöka ringa men det känns som om jag lika gärna kunde rullat en cigg av de där hundralapparna.
..
Domänen picman.co.uk existerar fortfarande inte![]()
Hej - Gary Bailey är sannolikt ganska reel och ärlig, så han kommer lösa problemen.
Jupp, han jobbar ensam, med hjälp av Frugan och kidzen från tid till annan. Just nu har han högsäsong, och är på allt från CSS till biltävlingar - så jag gissar att när han är inne hemma på kontoret - ska han få fixad det han är bakut med.
Men, ta kontakt med honom..