CSS fotografen?

Dr_C

New member
Nån som vet hur man kommer i kontakt med den fotograf som tog bilder på CSS-kurserna i Sverige i år?

mvh

/Dr_C
 

Catman

Just for the fun of it...
Mina kort från Gelleråsen kom idag.
Han var riktigt duktig på att fota iallafall.:D
 

raz

New member
Mina kort från 10 maj har inte kommit. Jag betalade 400 spänn på plats. För två veckor sedan mailade jag och undrade om han har några intentioner att leverera men jag har inte fått något svar överhuvudtaget.

Jag börjar blir lite IRRITERAD... :mad:
 

raz

New member
Mina kort från 10 maj har inte kommit. Jag betalade 400 spänn på plats. För två veckor sedan mailade jag och undrade om han har några intentioner att leverera men jag har inte fått något svar överhuvudtaget.

Jag börjar blir lite IRRITERAD... :mad:
Jag mailade igen idag och mailet studsade... och jag upptäcker att hans website inte finns längre. Har han konkat? Får försöka ringa men det känns som om jag lika gärna kunde rullat en cigg av de där hundralapparna.
 

Shidoshi

New member
Jag mailade igen idag och mailet studsade... och jag upptäcker att hans website inte finns längre. Har han konkat? Får försöka ringa men det känns som om jag lika gärna kunde rullat en cigg av de där hundralapparna.

Jag köpte bilder av honom men skivan han skickade hade massa fel (hänger hela datorn när man försöker kolla på dem). Har kontaktat honom flera gånger via mail men han svarar inte (han svarade dock strax efter kursen innan skivan hade kommit ...)
 

raz

New member
picman.co.uk

Jag kollade upp hans domän. Den gick ut den 16 juni pga missad förlängning och gissningsvis är han helt enkelt en slarvig enmansföretagare och har missat att betala. Hoppas den kommer igång igen och han skärper sig lite. Han var som sagt en duktig fotograf!
 

Galne Dansken

Administrator
Personal
Hej - Gary Bailey är sannolikt ganska reel och ärlig, så han kommer lösa problemen.

Jupp, han jobbar ensam, med hjälp av Frugan och kidzen från tid till annan. Just nu har han högsäsong, och är på allt från CSS till biltävlingar - så jag gissar att när han är inne hemma på kontoret - ska han få fixad det han är bakut med.

Men, ta kontakt med honom..
 

raz

New member
Idag fick jag veta (genom Andy Ibbot på CSS) att Picman fått ett gäng skivor i retur och min var en av dem. Andys egen tolkning var att de var adresserade till fel land :confused:

Jag har skickat "nya" adressuppgifter (fast det var inga fel på de gamla jag angav) via Andy så får vi se hur det artar sig. Två månader har gått nu.

Domänen picman.co.uk existerar fortfarande inte :rolleyes:
 

klys

New member
bilder

Hej. Jag har också pratat med Andy Ibbott och att det dröjt så lång tid beror på att Gary varit på resande fot lång tid och vad jag fattade så har han alltså inte varit medveten om att skivorna kommit i retur. Vi på tidningen har haft en hel del att göra med Gary och det är första gången jag hört om liknande problem.
 

raz

New member
Domänen blev återaktiverad igår så nu fungerar det. Nu har jag också fått ett mail direkt från Gary så jag hyser gott hopp :)
 

raz

New member
För kännedom kan meddelas att jag nu fått bilderna och de är superfina. Allt är glömt :)
 

zippo500

New member
Hej - Gary Bailey är sannolikt ganska reel och ärlig, så han kommer lösa problemen.

Jupp, han jobbar ensam, med hjälp av Frugan och kidzen från tid till annan. Just nu har han högsäsong, och är på allt från CSS till biltävlingar - så jag gissar att när han är inne hemma på kontoret - ska han få fixad det han är bakut med.

Men, ta kontakt med honom..

Hmm får jag fråga en sak? Har du jobbat för team stiggy motorsport.?
 

westw

New member
Eller kom på någon SMC körning eller annan bandag när jag fotar. Jag levererar betydligt snabbare.:D
 
Top