Måste man ha en sporthoj för att kunna tillgodoräkna sig på denna kurs ??
Kanske är det bara sporthojar där ?? Eller kan vara med och baxa runt en 280 kg klump ? (K1200GT)
Johan
...Kanske är det bara sporthojar där ?? Eller kan vara med och baxa runt en 280 kg klump ? (K1200GT)
Johan
För övrigt är jag imponerad av hans hoj när det gäller förmågan att hålla ett avsevärt tempo
Inga problem - alla MCs fungerar bra och är vällkomna på kurserna med CSS - California Superbike School..
Hej Johan,
Har gått både SMC's kurser och CSS steg 1&2 (1an på en R1a och 2an på en 1150 GS Adventure) och skillnaden mellan kurserna krymper alltmer då SMC's sporthojsinstruktörer blir allt bättre och vi vidareutbildar och utvecklar vårt kursmaterial kontinuerligt. Men CSS instruktörerna är trots allt proffs på kurvtagning och de har en otrolig blick för hur du kör på banan, bättre feedback kan du inte få! Förhoppningsvis kommer vi att nå upp i nästan samma nivå inom några år med våra SMC kurser, en del av SMC's SH-instruktörer kommer även att köra för CSS om jag förstått det rätt.
Om det är värt merkostnaden för en CSS-kurs är upp till var och en men själv ska jag gå steg 3&4 i sommar, kostar ju mindre än ett avgassystem som ändå bara låter mer än orginalet
Hoppas vi ses på Kinnekulle i Maj!
..., en del av SMC's SH-instruktörer kommer även att köra för CSS om jag förstått det rätt.
Bara att vara och lyssna på Andy Ibbots lektioner är värt varenda krona, han är sååååå j----vla bra!
Kan du inte bootlega honom då? =)
Är han alltid med och drar teorin?
Japp, på alla dagar jag kört med dem kör han teorin i steg 1-3. Steg 4 körs ju individuellt varför andra instr. kör den teorin!
Fast blir Andy sjuk hamnar ju "lotten" på någon annan certifierad coach att köra teorin!
Mvh!
// Niklas
När jag gick sist så fick en annan snubbe köra ett teoripass. Han var inte dålig men i jämförelse så...