Cardo kommunikation

valberga

New member
Jag har en cargo till min hjälm shoe
Har alltid uppgraderat och använt Cardo Community till att göra detta. Men sidan finns inte längre.
Uppdateringar till min inköpt 2019 går inte att göra på annat sätt än genom "cardo Community".
Det står att läsa att äldre varianter och choe skall göras i Community och dom hänvisar till en länk. Vad som visas då är " ERROR 404 sidan finns inte "
Uppdateringar till andra modeller går att göra.
Någon som har samma problem som jag ?
 

Maria Nordqvist

Super Moderator
Tips 1: Kontakta den som sålde systemet.
Tips 2: Testa att ställa frågan på Facebook och Motorcyklistens Facebooksida.https://www.facebook.com/groups/1445457805667802
 

mudder

Member
Numera sker väl alla uppdateringar via Cardo updater?
 

valberga

New member
Jo men inte till shoe 1 Den typ av Cargo är modellampassad till hjälmen.
Laddar men trotts allt ned uppdateringen "cargo updater" så är inte den uppdateringen kompatibel med min Cargo.
Har skrivit till Cargo och även en återförsälljare har skrivit till dom som tagit över generalagenturen av Cargo men ingen svarar.
Läst på några forum och jag är inte ensam om problemet.
 
Jag har en cargo till min hjälm shoe
Har alltid uppgraderat och använt Cardo Community till att göra detta. Men sidan finns inte längre.
Uppdateringar till min inköpt 2019 går inte att göra på annat sätt än genom "cardo Community".
Det står att läsa att äldre varianter och choe skall göras i Community och dom hänvisar till en länk. Vad som visas då är " ERROR 404 sidan finns inte "
Uppdateringar till andra modeller går att göra.
Någon som har samma problem som jag ?
Hej, jag har samma problem. Senast jag va inne var 2020 tror jag. Förra året, 2023 så fanns inte sidan längre. Har du fått svar på frågan någon annan stans?
 
Top