Byte av ljuddämpare

VFunRider

New member
Vi har alla friheten och rätt att välja den hoj som tilltalar oss bäst. Med det sagt så vill jag dock påpekar att era friheten slutar där min börjar, d.v.s. jag skall inte behöva höra era båtmotorer bullrar till nivåer som är förbjudet till och med på en fabriks golv.
 
Last edited:

Tyrannosaurus

New member
Du milde skapare vilket liv det blev...........Hade jag anat detta så skulle jag absolut inte ha skrivit nåt.
Men jag är i varje fall glad att jag har nåt man kan kalla motorcykel till skillnad från alla riskokare.
Först och främst hoppas jag du ser glimten i kommentarerna och f.ö. är Kawasaki lika mycket japansk riskokare som vilket sporthoj som helst även om det är ett HD substitut som saknar lite plast och man lutar sig bakåt när man kör ;)

Du kan iaf vara glad att du inte har gått på HD myten, så lite kvalitet för så mycket pengar. Men jag antar att det är tankemblemet man betalar för som troligen måste vara tillverkat i någon ädelmetall för att betinga det priset :p

Vi customåkare utsätts ofta för samma häxjakt av övriga hojåkare på samma sätt som hojåkare i allmänhet utsätts för av bilister. Man tycker ju att de borde lära sig av sin egen situation, men det krävs väl lite för mycket insikt för det än vad vissa klarar av. Tyvärr.
Stå på dig, du är inte ensam!
peace.gif
Nu ska du inte vara orättvis här, kåpåkare får också höra ett och annat. Men visst ska man hålla ihop mot yttre fiender, och det gör vi nog också. Men lite interna pikar får vi nog stå ut med lite till mans :D
 
Top