BKK Knutstorp 070803

Sad Glad

New member
Så har jag varit på min första bankörning och det var skitkul! Mycket lärorikt också! Tack till instruktören och alla andra som var med och gjorde det hela till en mycket lyckad dag! Nästa år blir det nog mer än bara en BKK för min del.

Om det är någon som har bilder från dagen så får ni gärna lägga upp dem! :)

Miie

New member
Så har jag varit på min första bankörning och det var skitkul! Mycket lärorikt också! Tack till instruktören och alla andra som var med och gjorde det hela till en mycket lyckad dag! Nästa år blir det nog mer än bara en BKK för min del.

Om det är någon som har bilder från dagen så får ni gärna lägga upp dem! :)

Vad skoj att höra att du hade en bra och rolig dag i förrgår.
Tyckte det var ngn som sprang runt och fotade lite både i depån och banan.
Men har inte lyckats hitta om det har kommit upp på ngt forum.

Välkommen nästa år.

/Miie-gick som aspirant.

Da Fris

New member
Såg oxå någon med ett teleskopobjektiv på magen.......

Kan bara instämma, mycket trevlig dag med som alltid kunniga instruktörer (Bosse Tavell :) )

Minst en BKK med SMC Skåne per år är ett måste.

Ja! Ett stort tack till bra instruktörer, Niclas i första hand, och till ett mycket väl genomfört arrangemang. Hade fantastiskt roligt samtidigt som jag lärde mig mycket om hojen och mig själv. Nu ska jag bara försöka göra om en del av de kunskaperna till reflexer så det går av sig själv.

Är idag enormt glad över att vara anmäld som flaggvakt i september och därmed försäkra mig om att ha råd med en kurs nästa år också, kanske ska satsa på tvådagars rent av...

Precis som sad glad efterfrågar jag foton från de där dagarna. Vore kul att se sig själv i aktion på hojen.
Petrus/Varadero

Last edited:

Mike

New member
Vill vara med o tacka för en givande kurs,med trevligt folk o bra instruktörer.
Kommer absolut att anmäla mig till fler.
Efterlyser bilder jag med
Tack
Micke/Hypermotard

Jonstorp

New member
Även jag efterlyser foto... Stort tack till Håkan G som va min instruktör 070803, otroligt roligt!!!

Uppdaterar tråden!:D Var länge sn den var uppe. Frågan kvarstår: Någon därute som har bilder från min bandebut? Lägg ut dem snälla:)
Petrus