BKK Gälleråsen 21 och 22 augusti

Maria Nordqvist

Super Moderator
Är ni gjorda av socker? Jag kommer och ser fram emot att få testa att köra framåtlutat en dag efter 24 år på custom. Nu ska inte fotpinnarna behöva skrapas. Det ska bli kul det här & vi ses torsdag kväll på Karlskoga hotell.
 

YammaJansson

New member
Gelleråsen 21/8

Hej. Jag vill bara säga att fy f-n vilken rolig dag det blev på banan den 21/8! Även om det regnade en del. Det kan ändå inte ta bort mitt smil inuti hjälmen vid varje körpass. Tack alla inblandade från SMC. Instruktörer såklart, men även ni som var med och "höll ihop" allt runtomkring. Jag är imponerad av den proffsiga organisationen, alla duktiga instruktörer. Att man som första gångs deltagare får känslan av att "här kan jag lära mig nåt" samt att säkerheten på banan är av första klass. Och, att det finns sjukvårdspersonal i ambulans känns ju också tryggt ifall olyckan är framme.
Mycket bra! Nästa år blir det ett dubbelpass!
 

mwallind

New member
Gelleråsen 21 & 22 Augusti

Tack för två trevliga dagar med regn och Sol!
Bra organisation, trevliga människor men framförallt hjälpsamma.
Fick problem med mina bromsar på Fredagen direkt var det instruktörer och andra som var villiga att hjälpa till med att låna ut verktyg och att låna ut sin kunskap. Ett Riktigt stort Tack till Lasse som skruvade loss mina bromsok och smorde upp det hela :) Tack!! Efter denna hjälp kunde jag avsluta dagen med stort smil på läpparna.

DE Motorcyklister som av någon anledning inte tar sig tid och råd att vara med på SMC's kurser har jag väldigt svårt att förstå. Det är väl värt det!

Jag kan klart säga att mitt deltagande har givit mig störrre marginaler i den dagliga trafiken och större möjligheter att reda upp de situationer som uppstår i trafiken. Tack ännu en gång till alla funktionärer och Kursledare och självklart Tack till Janne min instruktör under dessa dagar.
 

xst

New member
Gelleråsen 22/8

Körde fredagen och det var kanon! Speciellt tack till instruktören med ARROW-släpet som fixade min slacka kedja på nolltid!!
Åsså Janne! CBX rular forever, typ!
 

cage

New member
Ja visst var det kul... Faktiskt tyckte jag det var bra med regn på fm för man blev "tvungen" att köra mjukt och avslappnat.. När det sen torkade upp hade jag så j-la kul:D

Yamahan fick verkligen bekänna färg men jag blev mäkta imponerad av den FJR som var med i långsam gul grupp (steg 3).. Satan vad den gick..

Själva arrangemanget funkade bra men det kändes lite stressigt ibland mellan körpassen. Blev väl lite dötid på em då bilarna var ute.
Tack till ALLA instruktörer och funktionärer som gjorde denna dag möjlig, men speiellt tack till Janne, den bästa gruppens ledare ;-)

Det var med trötta ögon man tog sig hem till Sandviken på hojen. Blir bil med släp nästa gång !!
 

Ballhead

New member
Darn, om jag hade vetat att jag låg mitt i kameravinkeln så länge hade jag ju vinkat till kameran eller nå't ;)

Tack för en bra dag, hoppas du hade kul trots att det blev "lite" mer än 1mm regn...

//Anna

Vilken otur att du låg bakom på mastervarven då.
det gick ju nästan fortare när det var blött:confused:
Jag hadde bus kul. men jag hadde nog fått ut mera om det varit torrt hela dagen. Men jag är inte bitter.
Mer och fler bandagar till svenskafolket.....

/Janne
 

Petra

Super Moderator
Visst var det var en kanondag, trots regn. Det var nog mitt fel att det regnade, för jag hade tagit en semesterdag för att ha kul på banan.

Jag stod över ett av de blötaste passen och tog lite bilder istället. De finns på MC-Folkets sida, www.mc-folket.se
 

LGKarlsson

New member
Jättenöjd med bandagen 21/8!!!

Verkligen bra dag 21/8 på gelleråsen! Det blev lite regnvåt bana emellanåt men det är också bra träning.
Instruktörerna var fantastiska!! Stort tack till Er!

Fler bandagar framöver garanterat!!!:)
 

Ballhead

New member
Visst var det var en kanondag, trots regn. Det var nog mitt fel att det regnade, för jag hade tagit en semesterdag för att ha kul på banan.

Jag stod över ett av de blötaste passen och tog lite bilder istället. De finns på MC-Folkets sida, www.mc-folket.se

Fina bilder. Till och med mulliga jag fastnade på bild, inte vanligt.
 

zippo500

New member
Visst var det var en kanondag, trots regn. Det var nog mitt fel att det regnade, för jag hade tagit en semesterdag för att ha kul på banan.

Jag stod över ett av de blötaste passen och tog lite bilder istället. De finns på MC-Folkets sida, www.mc-folket.se

Fina bilder:) undrar om det var dej jag snackade med vid macken i Hällerfors?
Passar på och tacka smc för en perfekt tillställning :D
 

ezzo

New member
KUL läsning det här.

Så många som verkar nöjda trots regn och bilar.

Tackar själv för den två dagar vi hade kurs.. och att humöret var på topp på de allra flesta av oss...
Tack ALLA för er medverkan..
Var ruskigt kul att jobba ihop med er.

Ezzo Träningslerader..
 
Top