biljetter

klys

New member
Hej!
Bara sex personer skickade in svar till tävlingen om biljetter till Scandinavian Harley Days i Roskilde. Det betyder att jag har 14 biljetter kvar. Svara på denna fråga:
Vad heter den H-D sponsade stuntmannen som utmanar gravitationen med sina stunts på Scandinavian Harley Days?
1:Robbie Knievel
X:Craig Jones
2:paulie Teutul J:r
De 14 första rätta svaren får varsin biljett! Skicka svaret till Magnus@mc-folket.se
 

Kent@

New member
Inte intressant för mig heller...

Det finns nog en anledning till att så många HD är till salu idag...Det är inte lika inte många som köper en HD idag och betalar 50-100 000 x-tra, jämfört med för något år sedan.

HD-intresset avspeglar sig väl i :rolleyes: hysterin runt fribiljetterna.
 

klys

New member
Nu är det för sent

Jag håller med om att intresset var minst sagt svalt för möjligheten att vinna biljetter till Scandinavian Harley Days även här på forumet. Och nu är det för sent.
 

Nottfai

New member
Hej!
Bara sex personer skickade in svar till tävlingen om biljetter till Scandinavian Harley Days i Roskilde. Det betyder att jag har 14 biljetter kvar. Svara på denna fråga:
Vad heter den H-D sponsade stuntmannen som utmanar gravitationen med sina stunts på Scandinavian Harley Days?
1:Robbie Knievel
X:Craig Jones
2:paulie Teutul J:r
De 14 första rätta svaren får varsin biljett! Skicka svaret till Magnus@mc-folket.se

intressant
 
Top