Bilder från SMC Knix på Rörken 2010-09-12

Muffin

New member
Xxxxxxxxxxxx

Bilderna är borttagna.Väntar på att tråden tas bort.
 
Last edited:

adrian_vg

New member
Hells bells, vad många bilder!!

Många på mig och mina vifferistkollegor! Kan jag ladda ner och spara på ego-galleriet?

Trodde inte jag skulle se så svartmuskig ut i ansiktet om jag inte rakade mig på några dar... :rolleyes:

Dessutom tror jag att min hösäckspos på viffern mest är en synvila - pga puckeln i jackan. Eller? :cool:
 

adrian_vg

New member
Jag blev lite förvånad att du inte var den värsta linslusen idag :D Slängde faktiskt ganska många bilder bara för att det blev lite för mycket :rolleyes: Alla mina bilder få användas för privat bruk. De håller på att uppgraderas till originalstorlek men det går väldigt långsamt.

Skulle jag vara värsta linslusen? Nå, nån ska väl vara det också. :D

Tycker du börjar få bra fart i bilderna. Tycker också att dina bästa bilder är de där motivet fyller minst 3/4 eller mer av bildytan. Vet inte om det är nåt med att det är mer attraktivt för ögat eller bara jag som är konstig...

Du kanske skulle experimentera med större brännvidder och skippa en del av den oroliga bakgrunden ibland. Vad tror du?

Nu blev det lite fotokritik här, det var inte meningen... :)

Tack iaf!
 

adrian_vg

New member
Kritik är alltid bra. Jag tycker själv bäst om "närbilder" men försöker emellanåt anpassa mig efter andras önskemål också (bara lite, ibland) Vet inte vad du menar med större brännvidder. Ibland vill jag ha lite oro i bakgrunden, depå t ex för att få en aning om var det är och att det rör på sig. Smaken är olika och jag kritiserar andras bilder ganska friskt :D Om det är någon mer som har synpunkter lyssnar jag gärna, det är väldigt intressant att höra olika åsikter.

Större brännvider; längre objektiv.

Oro fås en hel del av när man ser hjulen snurra. Varför tror du jag bytte till en vit bakfälg. ;)

Estetiken sitter i betraktarens öga.

En ofin fråga, hoppas du inte tar illa upp, oskärpan, varför? Är det autofokusen som inte hänger med i de rörliga motiven?
 
K

Kaisa

Guest
Jättefina bilder. Du ska ha stort tack för detta. Men jag saknar dig på ute på banan :)
 
Top