Bilder från Gröndal 2010-09-25

BearMan

New member
Grymma bilder, bra jobbat! :)

Som vanligt är det otroligt nyttigt(och kul!) att se hur man egentligen beter sig på hojen.
 

Spiff

New member
Jag tog ett gäng bilder också, problemet med dem är att jag försöker träna in så jag får lite fartkänsla i bilderna och det är inte helt enkelt att svepa med så att motorcykeln/föraren blir knivskarp och allt annat blir "fartsuddigt". Jag kommer att lägga upp de bilder som i alla fall går att titta på så får vi se hur det ser ut.
 

Muffin

New member
Jo, jag körde hela dagen, och fotade bara lite under slutet av sista passet. Sen var syrran snäll o tog några på mig o min Ducce.. :)
/P

Aha! Frågan var lite konstigt formulerad, ville veta om det var du på några av bilderna. Då var jag inte ute och cyklade i alla fall :D
Spiff; Upp med dem bara så vi får njuta. Tyckte det var lite för blåsigt för längre tider men jag är ju nybörjare :( Jag får öva mer nästa år :)
 

BearMan

New member
Jag tog ett gäng bilder också, problemet med dem är att jag försöker träna in så jag får lite fartkänsla i bilderna och det är inte helt enkelt att svepa med så att motorcykeln/föraren blir knivskarp och allt annat blir "fartsuddigt". Jag kommer att lägga upp de bilder som i alla fall går att titta på så får vi se hur det ser ut.

Spiffen, VISA... bilderna! ;) Pleeease!
 
Top