Beröm

Guzzi-Leif

New member
Det här har jag mailat Redax, Magnus o Jesper idag:

Hej där, mc-tillskyndare!
Vill bara meddela att MC-Folket nr 5/08 (IMHO) tillhör det bästa som producerats i genren!
Full av insikter om motorcyklisternas egna ansvar, utan att hela tiden skylla på korkade bilister samt utan att kräva raceway-prestanda för våra vägar. Äntligen!
Särskild credit för sidan 10 (Jesper) och 62-65.
Håller tummarna för att vi alla ska skärpa oss och inse att man kan ha kul även med ansvarsfull körning.
Sköt om er och fortsätt på den inslagna linjen!

MVH
Leif Gustavsson, Karlstad

Lucky Luke

Moderator
Det här har jag mailat Redax, Magnus o Jesper idag:

Hej där, mc-tillskyndare!
Vill bara meddela att MC-Folket nr 5/08 (IMHO) tillhör det bästa som producerats i genren!
.............................
.......................och fortsätt på den inslagna linjen!

MVH
Leif Gustavsson, Karlstad
Jag håller med, mailade själv redax igår i ett annat ärende.
Passade då på att ge folket lite beröm för tidningen.

Fr1ppe

New member
Som ny medlem sedan nån månad sitter jag fortfarande väntar på mitt första ex av MC-folket. :)

Fr1ppe

New member
Fr1ppe, ring mej, så ska jag kolla upp vad det beror på.
070-6007127

Tack för hjälpen! Fick två finfina nummer hem i lådan dagen efter!

Jag måste bara säga att sedan jag började intressera mig för hoj på allvar, dvs ta kortet och regelbundet köpa mc-tidningar, så har jag läst vartenda nummer av Bike, MC-nytt, Allt om MC och Motorrad (sen de kom ut i jan) för att se vilken/vilka jag skulle fortsätta att gynna. Ingen av de förstnämnda två har samma fina svenska, ordentliga korrekturläsning(!) och trevliga stämning som ni har i MC-folket. Imponerande med tanke på att detta är en medlemstidning! Jag är även med i en annan stor organisation som vänder sig till husvagnsägare och har även läst deras medlemstidning en hel del och inte heller där är man i närheten av samma kvalitet som ni håller!

Jag har nu en prenumeration på Motorrad och köper en del lösnummer av Allt om MC men känner att MC-folket är nog den tidning jag kommer att läsa med störst intresse hädanefter!