Bankörning på Kemora 23-26/5 2011

guinness

New member
Hej

Kiruna Mc-åkare ordnar en liten 4-dagars bankörning på Kemora i mellersta Finland för alla som vill köra lite bana. Vi har hållit på några år och gör det för att vi i Norra Sverige har lååååångt till alla banor i Sverige och detta ger oss möjlighet till att åka lite bana. Anmälan senast 15/4

Mer info och anmälan finns på sporthoj

Vi behöver fler deltagare :D för att kunna genomföra detta...
 

roffe_s

Active member
Och jag kan voucha för att det är en fantastiskt treflig tillställning som Guinness, Tommen och de övriga anordnar i den finska metropolen:)

Tyvärr kan jag inte själv vara med i år men kan verkligen uppmana Er som vill utveckla Er egen körning i lugn och ro i en miljö med gott om plats på banan och trevligt, hjälpsamt och avslappnat sällskap i depån att sätta GPS:en på Veteli för några höjdar-mc-dagar!
 

Niklasinorr

New member
Och jag kan voucha för att det är en fantastiskt treflig tillställning som Guinness, Tommen och de övriga anordnar i den finska metropolen:)

Tyvärr kan jag inte själv vara med i år men kan verkligen uppmana Er som vill utveckla Er egen körning i lugn och ro i en miljö med gott om plats på banan och trevligt, hjälpsamt och avslappnat sällskap i depån att sätta GPS:en på Veteli för några höjdar-mc-dagar!

...och i år har vi med oss en fotograf som bara skall plåta hela veckan, kommer att bli kanon för alla oss som är posörer:)
 
Top