Bästa intercommen för 2?

Mathias

Active member
Tack! Just byta låt i Spotify verkar vara svårt oavsett system.
Ett par Koss ligger i lådan, ska tänka på det om jag inte är nöjd med ljudet, de nyare Cardo ska visst låta rätt OK.
Använder Android och det är inga problem med att starta, stoppa, byta låt frammåt eller bakåt.
Man ska bara lära sig hur.[emoji16]
Det enda är att man får komma ihåg att starta Spotify så appen är "aktiv", behöver inte spela någon musik, så fungerar det, i vart fall på en One+5 telefon.

Edit: Nu pratar jag om enhet som har minst version 4 i software, tror att senaste är 4.2.

Skickat från min ONEPLUS A5000 via Tapatalk
 
Last edited:

Pricken

New member
Slår ett slag för italienska Interphone F5MC. Är inne på min andra omgång Interphones och de fungerar närmast oklanderigt. Kopplar upp sig via BT, har dual-funktion så jag kan ha Intercom men ändå svara på telefonsamtal. Köper man ett tvåpack är dom redan kopplade, sen kan man ansluta två intercom till om man vill. Batteritiden ungefär en hel dag med intercom uppkopplad hela tiden. Är man fler än två drar den lite mer ström men alla kan prata med varandra i full duplex. Ljudet är kanonbra och köper man på ebay direkt från Italien blir det nästan halva priset jmf svensk butik...
 
Top