rövslickare
jan-olovj Active member 2 Sep 2011 #17,505 zuzzuki skrev: pinochio Klicka för att visa mer... Träskalle.
zuzzuki New member 2 Sep 2011 #17,508 (JH killen du mena väl Umeå.......= björkarnas stad.......) Luleå.... min hemstad.
NoMekk New member 2 Sep 2011 #17,509 zuzzuki skrev: (Umeå... Luleå.... Klicka för att visa mer... Same, same
TheGungner Member 3 Sep 2011 #17,510 NoMekk skrev: Same, same Klicka för att visa mer... But different
JHkillen New member 3 Sep 2011 #17,512 zuzzuki skrev: not the same..........eller mena du SAME(lapp) NoMekk?? he he Klicka för att visa mer... (Jo jag får erkänna att det var Umeå jag var ute efter ) Lapptäcke....
zuzzuki skrev: not the same..........eller mena du SAME(lapp) NoMekk?? he he Klicka för att visa mer... (Jo jag får erkänna att det var Umeå jag var ute efter ) Lapptäcke....
JHkillen New member 4 Sep 2011 #17,514 zuzzuki skrev: skitskojattsy......... Klicka för att visa mer... Är det en sport då man springer ut i en hundrastgård med förbundna ögon haha? Kobingo.
zuzzuki skrev: skitskojattsy......... Klicka för att visa mer... Är det en sport då man springer ut i en hundrastgård med förbundna ögon haha? Kobingo.
Ballhead New member 4 Sep 2011 #17,516 zuzzuki skrev: Bilbingo (roligare med chans att vinna Klicka för att visa mer... Tut tut.
jan-olovj Active member 4 Sep 2011 #17,517 Ballhead skrev: Tut tut. Klicka för att visa mer... Sa båten och så gick bryggan.
JHkillen New member 4 Sep 2011 #17,518 jan-olovj skrev: Sa båten och så gick bryggan. Klicka för att visa mer... Att angöra en brygga.
O Ove 60+ Active member 4 Sep 2011 #17,519 JHkillen skrev: Att angöra en brygga. Klicka för att visa mer... " ...sikta på nåt billigt!"