Ang mitt avhopp som ordförande

KJECOP

New member
Jag hade inte tänkt att kommentera mitt avhopp som ordförande i SMC Södermanlands styrelse i något forum. Men nu har jag tröttnat på att det snurrar en del felaktiga rykten om mig. Jag vet var ett par av ryktena har startat och jag vill dementera dessa. Rykten har sedan en tendens att förändras medan de färdas från mun till mun.

Mitt avhopp beror INTE på att jag mår dåligt och inte orkade sitta kvar i styrelsen, att jag var oense med någon särskild styrelseledamot eller av någon annan felaktig anledning.

Anledningen till att jag hoppade av som ordförande var att sittande styrelse och jag inte kom överens. Kort sammanfattat så kan man säga att styrelsen och jag bl.a. hade helt skilda åsikter i ett par frågor som jag ansåg viktiga. Och eftersom jag kände att jag inte kan stå bakom styrelsen och att förtroendet mellan oss saknades av flera anledningar så valde jag att avgå med omedelbar verkan. Man kan säkert diskutera om jag har gjort rätt eller fel och om jag är feg och allt möjligt. Men detta är ändå mitt beslut som jag står för, det ska vara kul när man engagerar sig i något annars får det vara tycker jag.

Helst hade jag velat slippa detta men nu vill jag innan snacket har gått för långt sätta stopp för diverse frågor, funderingar och rykten.
 

SuperRetard

New member
Är inte ens 08:a längre men vill ägna detta en tår. Är det nån som BORDE ha en ledande roll inom smc så är det du. Trist att världen vält för dig och att du inte fått gehör under sittande period.

Hoppas vid gud att du får en värdig efterträdare!
 
Top