Adventure days Säfsen

T

tug

Guest
Ja, vist låter det intressant har redan bokat en plats sak bli kul hoppas jag.
 

JoHu

New member
å...så var detta med snodda bilder.

Är redan bokad til Säfsen, var där förra året redan. Rekommenderas varmt.

tug: Snygg bild djävligt lik min...för lik.:mad:..samma antal bildpunkter.
Är du född i samma kommun som jag?
Kanske är släkt till och med.
Annars skulle jag råda dig ta bort den om du inte vet vilken kommun skylten tillhör.
 
M

magne

Guest
Om du verkligen vill åka, anmäl dig redan nu för platserna är på väg att ta slut.

Men kul kommer det att bli! :D
 
J

Janner

Guest
Lära sig mer

Jag och min kille är också anmälda och jag ser fram emot det väldigt mycket. Ska bli kul att få befästa en del kunskaper och få lära sig nya färdigheter.

Hoppas du hinner med Robford :)
 

mudder

Member
Jag och några till från Gästrikland ska också dit. Naturligtvis kör vi grusvägar dit & hem också.:D
 
T

tug

Guest
Är redan bokad til Säfsen, var där förra året redan. Rekommenderas varmt.

tug: Snygg bild djävligt lik min...för lik.:mad:..samma antal bildpunkter.
Är du född i samma kommun som jag?
Kanske är släkt till och med.
Annars skulle jag råda dig ta bort den om du inte vet vilken kommun skylten tillhör.

jo det är från min hem by och kommun i suomi det med släktskap har jag ingen aning om.
så bilden blir kvar
 

wigge

New member
Ny hoj, nya däck (mmmm... vi får väl se hur det är med det när det är dags).. De turer jag åkte förra året var riktigt sköna och man vill bara ha mer..
Tyvärr har man inte tid att ta sverigelänken upp eller ner (som några skåningar gjorde förra året) utan den biten blir bara tråkig transport..
 

Wallfärder

New member
Ny hoj, nya däck (mmmm... vi får väl se hur det är med det när det är dags).. De turer jag åkte förra året var riktigt sköna och man vill bara ha mer..
Tyvärr har man inte tid att ta sverigelänken upp eller ner (som några skåningar gjorde förra året) utan den biten blir bara tråkig transport..

Vad! :eek: Tycker du det är tråkigt att dela bil och släp med mig. *snyft* :(
 
Last edited:

Skribenten

New member
Snyggt jobbat!

Kul att se fina bilder från en som verkligen kan hantera en kamera!

Tack för att du delade med dig av dem!
 
Top