2010 !! Bra Mc-Säsong ??

Dragonheart

New member
Tog en liten promenad igår och måste säger

att jag är lite rätt för nästa säsongen. :confused:

Tog även lite kort av det jag hittade. :mad:

Hur ser vägarna ut hos er ? :confused:

:eek:

Det gick inte att ladda upp dem :(

Kanske lite senare :eek:
 

Dragonheart

New member
Hmm :confused:

Kanske är jag för dummt att ladda upp ett foto eller ...

Iaf ser vägarna inte så fräsch ut efter frosten.

Hål efter hål och då undrar jag om VV hinner det att

laga min favoritväg. :rolleyes:

:cool:
 

Bikefia

New member
Hmm :confused:

Kanske är jag för dummt att ladda upp ett foto eller ...

Iaf ser vägarna inte så fräsch ut efter frosten.

Hål efter hål och då undrar jag om VV hinner det att

laga min favoritväg. :rolleyes:

:cool:

Det ser rätt illa ut på vägarna här med..

Som Maria skrivit i tråden, trasiga vägar "Hur standarden är på vägarna i år? Svårt att säga-däremot har snöröjningen kostat mycket vilket betyder att det finns minder pengar till drift och underhåll"

Så frågan e om de har råd att fixa alla vägar..
 

Marie

Banned
Det blir en mycket trevlig säsong!

alla vägar blir mycket skojigare, eftersom de i år i praktiken blir så mycket kurvigare då man kör slalom mellan potthålen!:)
 
B

Batman

Guest
jag tror att VägVerket indirekt styr marknaden, i år kommer det att säljas mindre glidare och det blir mera enduro och för den tunga delen kommer det att bli fler Vstrom, Adventure´s, Tènèrè, varaderos m.m. :D
 

mudder

Member
jag tror att VägVerket indirekt styr marknaden, i år kommer det att säljas mindre glidare och det blir mera enduro och för den tunga delen kommer det att bli fler Vstrom, Adventure´s, Tènèrè, varaderos m.m. :D
Precis..... och som jag skrev i en annan tråd. Om inte vägen passar till hojen kan man skaffa en hoj som passar till vägen.
 

DearHunter

New member
Men vad är detta för pessimismus.. :confused:

Klart att 2010 blir ett helt underbart hojår. Premiärturen nu i helgen visade att känslan konvergerar stadigt mot Optimismus Grandus vad gäller årets hojäventyr :D

De e ba å tanka å åk... :cool:
 

Chopperbyggarn

New member
Tror att det blir en underbar säsong med mycket solsken som jag kan fira min trettionde hojsäsong med!:) Tjälskott är ju inget nytt o inte oroar jag mig heller för njurarna tappade jag någonstans efter vägen redan på 80-talet.:)

Anders.J
 

DearHunter

New member
Tror att det blir en underbar säsong med mycket solsken som jag kan fira min trettionde hojsäsong med!:) Tjälskott är ju inget nytt o inte oroar jag mig heller för njurarna tappade jag någonstans efter vägen redan på 80-talet.:)

Anders.J



Vem behöver njurar idag när all nubbe är så ren och filtrerad...:D:D
 
Top