SuperRetard
New member
.....jättefin att köra men den var väldigt aggresiv i botten vridet.
Du får det att låta som nåt negativt
V-twin power 4 life baby
.....jättefin att köra men den var väldigt aggresiv i botten vridet.
Du får det att låta som nåt negativt
V-twin power 4 life baby!!
Stämmer. Det är 700 cc som gäller, men SMC jobbar hårt för att även Sverige skall följa resten av europa och ha 600 cc som tung mc.
Stämmer. Det är 700 cc som gäller, men SMC jobbar hårt för att även Sverige skall följa resten av europa och ha 600 cc som tung mc.
Frågan om kubikgräns är ännu en gång uppe för diskussion, Transportstyrelsen snabbutreder frågan. Då handlar det om lägga sig på kraven i det kommande direktivet för A; minst 600 kubik och 40 kW.
Jag håller tummarna för att det blir en ändring under 2010, men, det finns inga garantier.
Jag håller tummarna med dig!
I utförande är min motard ganska bra att övningsköra på också; Upprätt körställning, hög sitthöjd (900mm), nästan fånigt lättstyrd, endast 140 kg otankad, bra (för att inte överdriva med ordet "Läskigt") bottendrag och har ingen överdriven topphastighet..![]()
Jag blir inte förvånad om Transportstyrelsen lägger till ett viktkrav utöver effekt och kubik, även om EU inte har något sådant krav.