Ännu en resa till Alperna

sannybo

Member
Nu har jag kommit hem från årets andra långresa.
Denna gången gick resan via Tyskland, Österrike, Italien, Frankrike, Luxemburg, Belgien och sedan hem igen.
Hela resan gick i värmens tecken då det var otroligt varmt från dag ett och fram till jag kom hem.
Den utrustning jag använde minst på denna resan var faktiskt sovsäcken, då det inte gick att sova i den på nätterna.
Håller på att uppdatera min hemsida, men tänkte att jag kunde skicka in en liten aptitretare så länge. :)

View attachment 7515View attachment 7516View attachment 7517View attachment 7516View attachment 7518View attachment 7519
 

Yxan

Member
Ser jääääälit nice ut - har'u snott bilderna från ngn tooooouuuristbroschyr, hehe...
Ser som vanligt fram emot reseberättelsen.

Cheers Mange
 

MvM

New member
Det är verkligen tvära kast i vädret. Själv lämnade jag Stockholm för årets tur till Alperna förrförra onsdagen. Körde genom ett fyrtiogradigt Tyskland och Schweiz ner till Italien där jag tillbringat en vecka.
Idag har jag tagit mig till franska alperna i tiogradigt regn. Sitter just med ett glas av husets röda på ett hotel på 1450 möh ovanför La Clusaz och tittar NER på regnmolnen utanför fönstret.
 
Top