Remo
New member
Hur fan tänker ni på SMC när ni gör bokningssidor till era kurser
?
1). Eran medlemsavgift har förfallodag den 31/1
2). Ni lägger ut attraktiva kurser som Kemora före medlemsavgiftens
förfallodag den 31/1, vilket leder till att man får "icke aktivt medlemsskap"
om man försöker boka kurs medans plats finns (men dock
inte "förskottsbetalat" medlemsavgift).
3). Och för att få boka SMC-kurs måste medlemsavgiften vara betald!!!
4). Dessutom läggs den populäraste kursen ut under en julhelg då många är bortresta, men tyvärr inte reser omkring med fakturan i bakfickan (eftersom förfallodag inte infunnit sig), och kan därför inte förskottsbetala medlemsskap
Logistiken rimmar illa...
Dessutom blir det inte bättre av:
--------------------------------
- Kansliet är stängt hela helgen om bokningsproblem uppstår
- Ingen info verkar finns på Smc's sidor om nyttan/kravet av förskottsbetalning av medlemsskap inför kursdagar
- Man kommer inte heller åt fakturan via medlemsinloggning, eller via att registrera medlemsskap
- Man kan inte heller registrera nytt medlemsskap som man direkt Visakorts-betalar (eftersom man redan är medlem, men icke betalande)
- Trycket/bokningarna lär dessutom öka markant på Kemora då Open Quattro verkar vara avvecklad
Ser ngn detta på Smc så maila gärna mig min faktura med OC-nummer, så jag betala och boka kurs på Kemora innan den är fullsatt (speciellt då ni verkar ha avvecklat Open Quattro).
Medlemsnummer: 278585
1). Eran medlemsavgift har förfallodag den 31/1
2). Ni lägger ut attraktiva kurser som Kemora före medlemsavgiftens
förfallodag den 31/1, vilket leder till att man får "icke aktivt medlemsskap"
om man försöker boka kurs medans plats finns (men dock
inte "förskottsbetalat" medlemsavgift).
3). Och för att få boka SMC-kurs måste medlemsavgiften vara betald!!!
4). Dessutom läggs den populäraste kursen ut under en julhelg då många är bortresta, men tyvärr inte reser omkring med fakturan i bakfickan (eftersom förfallodag inte infunnit sig), och kan därför inte förskottsbetala medlemsskap
Logistiken rimmar illa...
Dessutom blir det inte bättre av:
--------------------------------
- Kansliet är stängt hela helgen om bokningsproblem uppstår
- Ingen info verkar finns på Smc's sidor om nyttan/kravet av förskottsbetalning av medlemsskap inför kursdagar
- Man kommer inte heller åt fakturan via medlemsinloggning, eller via att registrera medlemsskap
- Man kan inte heller registrera nytt medlemsskap som man direkt Visakorts-betalar (eftersom man redan är medlem, men icke betalande)
- Trycket/bokningarna lär dessutom öka markant på Kemora då Open Quattro verkar vara avvecklad
Ser ngn detta på Smc så maila gärna mig min faktura med OC-nummer, så jag betala och boka kurs på Kemora innan den är fullsatt (speciellt då ni verkar ha avvecklat Open Quattro).
Medlemsnummer: 278585