Hej Har något provat slip-on ljuddämparen från Biltema? Hur låter den. Är det något att ha?
S Sangris New member 28 Jun 2017 #1 Hej Har något provat slip-on ljuddämparen från Biltema? Hur låter den. Är det något att ha?
Bansaie New member 28 Jun 2017 #2 Sangris skrev: Hej Har något provat slip-on ljuddämparen från Biltema? Hur låter den. Är det något att ha? Klicka för att visa mer... Varför inte bara göra en sökning på DuTub och själv lyssna hur den låter?
Sangris skrev: Hej Har något provat slip-on ljuddämparen från Biltema? Hur låter den. Är det något att ha? Klicka för att visa mer... Varför inte bara göra en sökning på DuTub och själv lyssna hur den låter?
S Sangris New member 28 Jun 2017 #3 Bansaie skrev: Varför inte bara göra en sökning på DuTub och själv lyssna hur den låter? Klicka för att visa mer... Jo, det är ju ett sätt.... Jag hade annars tänkt mig att någon fysisk person med egna erfarenheter kunde delge dem.
Bansaie skrev: Varför inte bara göra en sökning på DuTub och själv lyssna hur den låter? Klicka för att visa mer... Jo, det är ju ett sätt.... Jag hade annars tänkt mig att någon fysisk person med egna erfarenheter kunde delge dem.
Bansaie New member 28 Jun 2017 #4 Sangris skrev: Jo, det är ju ett sätt.... Jag hade annars tänkt mig att någon fysisk person med egna erfarenheter kunde delge dem. Klicka för att visa mer... Jo det är klart, men i väntan på att en sån person dyker upp kan du alltid klicka på länken jag lade med
Sangris skrev: Jo, det är ju ett sätt.... Jag hade annars tänkt mig att någon fysisk person med egna erfarenheter kunde delge dem. Klicka för att visa mer... Jo det är klart, men i väntan på att en sån person dyker upp kan du alltid klicka på länken jag lade med