Köp & Säljavdlning på forumet?

MotoManiac

New member
Hej!

Då jag inte fann något delforum för själva forumet med tips, frågor och idéer så frågar jag här :)

Finns någon plan på att skapa ett delforum för köp och sälj?

//MM

CB_Tobbe

New member
Jag tror det är bättre med blocket. Det har mycket större spridning och sökfunktioner. Chansen är mycket större att hitta en köpare snabbt .
Priset för annonsen är ofta en struntsumma jämfört produktens värde.

Hojkul!

New member
Att "utöka" annonseringsmöjligheten från andra sajter till här på forumet lär inte minska möjligheten att hitta det man söker/sälja något ;-)

Swedie

Administrator
Personal
Det fanns ett förr, men det var väldigt trögt med annonser. Det är dock inte omöjligt om tid finns att vi nyskapar ett sådant forum som ett gratisalternativ mot Blocket m.fl.

mikaelj

New member
Vad är bästa tillvägagångssätt för provkörning gällande ansvar vid privat försäljning av sin cykel?

gundj

New member
Jag körde i dag på väg 23, inget mitträcke 80km. Jag körde i ca 85 alltså för fort det är många korsningar och väldigt backigt. Jag blev omkörd både på heldraget och skymt, en var en arbetsbil föraren under 30 och en var en kvinna under 50. Det jag menar är att inte bara vi äldre som har mist omdömmet även andra.

Eftersom bollen ligger på straffpunkten och målvakten gått och fikat så slår jag in den.
Ett typiskt exempel på att man blivit gammal är att man inte kan posta inlägg i rätt tråd. ;-)