När slutade du köra, förra året? (05)

När slutade du köra hoj, 2005?

  • 1 December

    Votes: 7 17.5%
  • 15 November

    Votes: 8 20.0%
  • 1 November

    Votes: 8 20.0%
  • 15 Oktober

    Votes: 7 17.5%
  • 1 Oktober

    Votes: 1 2.5%
  • 15 September

    Votes: 1 2.5%
  • Slutade aldrig... kör även på vintern

    Votes: 7 17.5%
  • Körde inte alls, buhu! Men i år så!

    Votes: 1 2.5%

  • Total voters
    40

Swedie

Administrator
Personal
Ja, just hemkommen från italien... lite lustigt att stå i italien kl10 och kl15 sitter hemma och käkar tacos (saknat!)... :)

Hursomhelst, det var ju snäppet bittrare hemma. Var väl 25 plus i medel alla dagarna jag var där. Men det känns ju ändå som att det borde gå köra ett bra tag till...

Men för skojs skull! När slutade du köra hoj, FÖRRA året? :)
 

Jåke

New member
Men för skojs skull! När slutade du köra hoj, FÖRRA året? :)
Snudd på försent. Körde några mil till en polare runt 20/11 för att mecka avgas. Blött å eländigt. 3 timmar senare när vi var klara fick han skjutsa hem mig med hojen släpet, 5 cm blötsnö överallt :rolleyes:
 

Strömma

New member
Körde oktober ut. Temperaturen hade nog tillåtit ett par turer till, men det är inte kul när det är konstant blöta vägbanor hela tiden :(
 

Guzzi-Leif

New member
Loggen säger 2005-10-23.
Älskar de här fina, klara dagarna på hösten. Borde ha en grusvägare också - vackrare och lättare att hålla värmen genom aktiv framfart...
 

MagnusK

New member
Var mellan 2 bilar förra senhösten/vintern, körde 8mil enkel resa till kund med -5 när jag lämnade hemmet på morgonen. Fick stanna hos en mchandlare efter 4mil och köpa varmare handskar. Går ju inte komma fram som datortekniker med fingrar som inte lyder ;)
 

Brkn

New member
Slutade köra imitten av september, men endast pga att hojen såldes.. Viiiilken tabbe, inte visste man då att oktober skulle bli så pass bra.

Och iår blir det nog inte mycket längre än denna helg, men det är mest för man har fått en liten att ta hand om.
 

lime

Skriver inte
I fjol körde jag faktiskt hojen till MC-Proffsen i början av december. På barmark. Kallt som fan men det gick. Hem fick den åka kärra.
 

Ducatista

New member
Årets sista runda brukar bli Luciakortegen:
Brukar gå av stapeln 12 dec men förra året framflyttad till 11 dec.
 
Top