yamaha sr 250 se special

H

honda cbf 500

Guest
Hej,

Jag heter Amir och hade en yamaha sr 250 se special som övningshoj. På den stod på motorkåpan"kickstarter" men hojen var utrustad tyvärr med elstart:D

Min fråga till Er som har varit med lite längre har sett denna modell med kick också? Jag har letat och letat men har inte hittat ngt exemplar med kick. Jag har hört av en person som sa att hon hade ägt en sån men jag har inte kunnat få detta verifierat.

http://www.blocket.se/sodermanland/Yamaha_Sr_250_3y8_21776091.htm?ca=14&w=3

Mvh

Amir

SuperRetard

New member
Ska du lägga 10 lock på en sån???? Jag gav precis 18.000 för en CBR600 -97 oc fick skivbromslås för 900 pix på köpet. Kostar drygt 2000 helår halv-fsk och då är den avställningsbar.

Reagerade bara på att 10000 känns vansinnigt dyrt i jämförelse!

Cyborg

New member
Ska du lägga 10 lock på en sån???? Jag gav precis 18.000 för en CBR600 -97 oc fick skivbromslås för 900 pix på köpet. Kostar drygt 2000 helår halv-fsk och då är den avställningsbar.

Vad skulle priset vara för SR:n i dina ögon?? 1000 spänn? marknaden styrs av tillgång och efterfrågan, varför dom nyare hojarna börjar rasa i pris är för att det finns så pass många av dom plus att försäkringen är inget vidare, speciellt inte för yngre som har hojarna stående på sig själv.

H

honda cbf 500

Guest
Motorcyklar som har ekrade hjul, luftkylning, kick och gärna enstånkor anser jag är riktiga motorcyklar. En sporthoj är alltså inte intressant för min del om så jag skulle få den gratis.

Anledningen till att jag sålde min är att den saknade kick.

Mvh

Amir

GuzziKungen

New member
Motorcyklar som har ekrade hjul, luftkylning, kick och gärna enstånkor anser jag är riktiga motorcyklar. En sporthoj är alltså inte intressant för min del om så jag skulle få den gratis.

Anledningen till att jag sålde min är att den saknade kick.

Mvh

Amir

Mig veterligen så var bränsleförbrukningen din största akilleshäl :cool:
Lycka till med blåanlöpningarna ;)
Ha dé