Vill du svara på en liten undersökning

Maria Nordqvist

Super Moderator
Några tjejer som går en utbildning vid Malmö högskola håller på med vårt examensarbete inom produktutveckling och design. De behöver er hjälp!
Så här skriver de i frågan till SMC:s medlemmar:

Vi arbetar just nu med ett projekt angående både skyddutrustning och tillbehör till motorcykel samt vanorna att använda dessa. Om ni medverkar i undersökningen kommer det att hjälpa oss till ett bättre resultat och vi hoppas att ni vill vara med och utveckla skyddsutrustning och tillbehör.
Länk till undersökningen: http://www.surveymonkey.com/s/72Z6XWN

Skye

Kör Mycket!
*Diffusa frågor ger diffusa svar*

Klart att tjejerna vill hitta den ultimata produkten att tillverka och sälja. Idéerna kommer från oss.
Så jag vill ha en microvågsugn när jag stannar och fikar för att snabbare tina medhavda bullar. =o)

Maximilian

New member
Snabbare tina bullar? Det funkar väl ok med armhålorna!
Just jag saknar ju centralstöd på min hoj, speciellt när jag rör mig runt Sandviken och stannar för en fika, hojen bara lägger sig ned hela tiden med sidostödet 10 cm nersjunket i marken. Fast det känns ju inte så relevant i en undersökning...
Jag håller med om att de senare frågorna var svåra att förstå om de skulle associeras till skyddsutrustning eller allmänt?

Skye

Kör Mycket!
Snabbare tina bullar? Det funkar väl ok med armhålorna!
Just jag saknar ju centralstöd på min hoj, speciellt när jag rör mig runt Sandviken och stannar för en fika, hojen bara lägger sig ned hela tiden med sidostödet 10 cm nersjunket i marken. Fast det känns ju inte så relevant i en undersökning...
Jag håller med om att de senare frågorna var svåra att förstå om de skulle associeras till skyddsutrustning eller allmänt?
Kanske skulle sagt kylskåp istället då, för bullarna tinar ganska fort i toppboxen vid solsken.;-)
Sidostödsplatta säljer många för ca 15 kr. Så slipper sidostödet sjunka ner..och behövs nog inte fler leverantörer.