Vilken bansommar ni levererat!

SGM

Moderator
Precis hemkommen, duccen i garaget, och skinnstället upphängt - och jag ville tacka för den kalassommar ni bjutt på, 2 SHK på Gelleråsen med den första en kall dag i mitten av april, den andra en riktigt ljummen dag i juni - en på Kullen med SMC Väst i juli, och dagens SHK på Gelleråsen. :)

Mellan det lite bus på kartbanorna...och det har varit givande, jag är ju på min andra säsong med bågekort, och ångrar inte alls att man tog tag i bankurserna, det har nog redan räddat mig från onödiga tillbud. :)

Jäklar vad gött att ni finns!

/J
 
Last edited:

Galne Dansken

Administrator
Personal
...man tog tag i bankurserna, det har nog redan räddat mig från onödiga tillbud. :)

Jäklar vad gött att ni finns!

/J

TACK :)

Det är ju faktisk så att NI är VI - dvs SMC är medlemmerna, och VI kan i princip skapa nästan allt VI medlem gärna vill ha!
Det är just det som är så underbart med SMC - Har just lämnad ett kalass årsmöte, vart mycket kreativite frodas runt vår super hobby MC...
 

Catherine

New member
Kan bara hålla med!
Beklagar att jag bara hade möjlighet till två kursdagar, hade önskat åtminstone en till - men snart är det väl sommar igen och nya tillfällen! :)
 

swischmc

New member
Även jag tackar och bockar för en härlig bansommar!
SMC gör en fantastisk insats för oss hojåkare, storbana, avrostning, gocart, utflykter osv.
Jag har lärt mig massor på varje kurstillfälle. Återkommer garanterat nästa år!
 
Right on!

Instämmer med föregående textare - Riktigt schysst skol-sommar på landets banor. Släpp datumen för 2010 så jag kan börja boka:)

Jag har verkligen lärt mig massor på kursdagarna.
 

påK-en

New member
TACK :)

Det är ju faktisk så att NI är VI - dvs SMC är medlemmerna, och VI kan i princip skapa nästan allt VI medlem gärna vill ha!
Det är just det som är så underbart med SMC - Har just lämnad ett kalass årsmöte, vart mycket kreativite frodas runt vår super hobby MC...

Det är ju inte bara medlemmarna det hänger på, hade vi inte det fantastiska gänget med instruktörer som ställer upp i ur och skur så hade vi inga kurser. Vad som är drivkraften hos dom vet jag inte, men dom lägger ner mycket tid på det här, är glada och trevliga och delar med sig kunskaper på ett bra sätt, jag har varit på ganska många kursdagar i sommar och inte träffat på någon instruktör som jag varit missnöjd med.
Till ER ALLA - ETT STORT TACK! (och på återseende nästa år).
 

OH-

Member
Det är ju inte bara medlemmarna det hänger på, hade vi inte det fantastiska gänget med instruktörer ..............

Jag tror du missade Danskens poäng. Instruktörerna är medlemmar, liksom resurspersonerna, styrelserna (riks och lokalt), kaffekokare och korvgrillare på utflykter, ut-på-sjön-å-festa-arrangörer med flera med flera.
Vi kan ha mer kul om fler medlemmar drar ett litet eller stort strå till stacken.
 

påK-en

New member
Jag tror du missade Danskens poäng. Instruktörerna är medlemmar, liksom resurspersonernaQUOTE]

Visst har du rätt, men jag tycker nog i alla fall att vi som utnyttjar aktiviteterna är skyldiga ett stort TACK:D:D till instruktörna och de övriga du räknade upp. De lägger ner mycket fritid och energi för att skapa nåt som förgyller vårt utbyte av mc-åkandet.;)
 

He rik

New member
Är oxå tvungen att rosa hela smcs bankursgäng efter denna säsongen,har hunnit med några dagar och det känns som vi utvecklats rätt bra från april tills nu.
Lite trist(?)bara att suget efter gatkörning i princip totalt försvunnit,känner inte att vi har något att hämta där längre men det är väl smällar man får ta,får bli fler bandagar istället.
Ännu tristare att det är slut för i år....

Träffat mycket trevligt folk och haft fantastiskt roligt iaf.,nästan så det är bättre än sex. ;)

Kommer tillbaka nästa säsong,jag och tanten,och gör det som är roligast på hoj,köra bana!

Henrik&Linda
 
Top