Varför raderas texten pga spanska boksäver??

Chopperbyggarn

New member
Varför raderas texten pga spanska boksäver?? Det spanska n med streck över
(uttal nj) har jag lärt mig att skriva genom att trycka på Alt 0241 och det fungerar i de flesta samanhang men när jag skriver Alt 0241 på detta forum då raderas hela texten!!!
Har förlorat mer än en lång text här på forumet pga detta.

Anders.J
 
B

becklestone

Guest
Varför raderas texten pga spanska boksäver?? Det spanska n med streck över
(uttal nj) har jag lärt mig att skriva genom att trycka på Alt 0241 och det fungerar i de flesta samanhang men när jag skriver Alt 0241 på detta forum då raderas hela texten!!!
Har förlorat mer än en lång text här på forumet pga detta.

Anders.J

Du måste aktivera NumLock för att kunna använda alt + .
Annars försvinner alt.
 
B

Batman

Guest
måste man alltid "quote" citera när man svarar på ett inlägg, kan det finnas en oklarhet om vem du svarar här??? det finns en FAQ länk som man kan kika på, en quoteskola, eller hur du gör när du svarar på inlägg, men tråkigt nog så är den på engelska
 

Swedie

Administrator
Personal
måste man alltid "quote" citera när man svarar på ett inlägg, kan det finnas en oklarhet om vem du svarar här??? det finns en FAQ länk som man kan kika på, en quoteskola, eller hur du gör när du svarar på inlägg, men tråkigt nog så är den på engelska
Skriv övriga frågor i en egen tråd, istället för att tjuva på en annans och riskera bli obesvarad.

Du måste inte citera ett inlägg nej. Men om du klickar på "Svara" bredvid ett inlägg, då tas det inlägget med i ditt svar då logiskt är det som att du vill svara denna person. För att kunna följa konversationen, citeras därför inlägget.

Om du vill svara utan citat, klicka på Svara längst upp överst på sidan eller gå till "Snabbsvar" längst ner.
 
Top