Var tvättar vi våra bågar ???

woody

New member
Tänkte att vi här kunde komma med bra förslag var vi kan tvätta bågen utan hötryckstvätt.
Hade en bra mack i helsingborg med vattenslang och tvättplatta - men den lade ner-där tvättade man bågen för en 10:a ...så nu får man söka upp ett nytt ställe att ha bågevård på....
Nån som vet nått bra ställe??:confused:

ZiP

New member
Tänkte att vi här kunde komma med bra förslag var vi kan tvätta bågen utan hötryckstvätt.
Hade en bra mack i helsingborg med vattenslang och tvättplatta - men den lade ner-där tvättade man bågen för en 10:a ...så nu får man söka upp ett nytt ställe att ha bågevård på....
Nån som vet nått bra ställe??:confused:

Det har dykt upp ett nytt ställe vid macken (Härliga hem) i Hyllinge.
Sen har du en mil hem, då hinner hojen torka innan du e hemma.

HonkyTonkMan

New member
Vilka världsliga problem. Själv har jag inte tvättat hojen på två år, tänkte att den skulle mogna till en ratbike.

-ah

New member
Tja, jag ställer ut den på gatan eftersom jag saknar brunn på parkeringen på tomten. På så vis återlämnar jag med glatt sinne till vägverk och kommun vad desamma har skänkt mig.;)
Jag inser att det inte är ett alternativ för den som bor i lägenhet.:(

Kiwi60

New member
Jag tvättar min på gården utanför huset. Jag har ingen tillgång till vattenslang så jag använder tryckspruta (en sådan som man pumpar för hand)från Biltema, hink och svamp. Funkar hur bra som hellst, även om det är lite jobbigt att gå och hämta vatten hela tiden.