Var kan jag hyra en MC-trailer i Jönköping

RaulCarlson

New member
Hej,

Jag ska åka och köpa en MC till mig och en moppe till dottern. Är det någon som vet någonstans jag kan hyra en MC-trailer? Helst en dubbel, eftersom jag kommer att hämta moppen och motorcykeln på nästan samma ort.

Hälsar
Raul

RaulCarlson

New member
Vart ska du hämta hojen och moppen? Kanske mot ersättning kan köra åt dig!/Sven

Hej, Jag var lite trög o fattade inte att någon hade svarat så snabbt! :) Jag vill gärna ha hjälp att hämta, men bör väl följa med o köpa grejjerna också. Eller kan jag helt enkelt åka och göra affären och be dig hämta. Hur mycket vill du ha för att hämta MCn i Vänamo och moppen i Anderstorp?

Hälsar
Raul

Larsa42

New member
Vill bara ge ett tips om att en hästtransport fungerar fint också.
Jag själv brukar använda frugans hästtransport. Alldeles utmärkt att köra MC i. Finns fästpunkter och allt man behöver.

svehwa

New member
Hej, Jag var lite trög o fattade inte att någon hade svarat så snabbt! :) Jag vill gärna ha hjälp att hämta, men bör väl följa med o köpa grejjerna också. Eller kan jag helt enkelt åka och göra affären och be dig hämta. Hur mycket vill du ha för att hämta MCn i Vänamo och moppen i Anderstorp?

Hälsar
Raul

Hej Raul! Jag trodde du ev skulle hämta norr om Jönköping men nu var det ju 7mil söder, jag bor 9 mil NORR om Jkp så det blir lite väl mycket att åka tomme. Synd men jag vill hjälpa dig om det varit åt rätt håll. Gå på någon av de andra tipsen. Lycka till./Sven

CB_Tobbe

New member
Hyr ett skåpsläp på en mack. Att köra med öppet är bara dumt eftersom dumt eftersom fordonen blir besprutade med salt.

RaulCarlson

New member
Gammal diskussion

Jag loggar in igen efter långt uppehåll. Jag vill bara tacka för alla tips! Jag lånade en hästkärra till moppen och fick motorcykeln hemkörd av säljaren, så jag klarade mig. Tusen tack för tipsen, ni som tipsade!

Nu är i alla fall säsongen här!

MVH
Raul