VAD LYSSNAR DU PÅ NU tråden...

kodde

New member
Har blivit mycket Bassnectar, Deadmau5, Arion och Nero den senaste veckan :) Wub wub wub wub!

 
Last edited:

elektronikfreak

New member
Jag som är en mycket stor gitarrälskare dvs i klarspråk så attraheras jag väldigt mycket att artister som kan behandla en gitarr på ett skickligt sätt. Dessutom tycker jag ofta att smekande toner kan vara minst lika häftigt som råa toner med max feedback.

Joe Satriani är en av världens skickligaste gitarrister. Här i en komplett konsert från hans hemstad i Canada 2006.

 

zettan

New member
Jag som är en mycket stor gitarrälskare dvs i klarspråk så attraheras jag väldigt mycket att artister som kan behandla en gitarr på ett skickligt sätt. Dessutom tycker jag ofta att smekande toner kan vara minst lika häftigt som råa toner med max feedback.

Joe Satriani är en av världens skickligaste gitarrister. Här i en komplett konsert från hans hemstad i Canada 2006.


En favorit!
Glömmer aldrig när jag hörde Surfing with the alien första gången. Magiskt!
Skulle gärna skriva att jag lyssnar på den eller Steve Vai, men för tillfället är det Avantasia. Klart bäst på srf-13.
 

Ove 60+

Active member
:) Hmm. det första i morse råkade bli Barcarolle av Offenbach. Sen blev det ett par långkörare med Joan Sutherland och Marilyn Horne + en konsert där även Luciano Pavarotti fick vara med damerna och tralla lite grann. Sitter och renskriver och slipper tänka själv för den biten är redan avklarad, då kan det vara lite avkopplande med musik. :angel:
 
Top