Vad kör du för båge?

Swedie

Administrator
Personal
Vore kul att veta vad ni alla kör med för bågar, själv kör jag ju sporthojar, men kan vara kul att se annat för en gångs skull ;)

Lägg gärna upp bild och info!

Backen

New member
Kör en Honda CBR600F
Gjorde en lowsider på monzta så den är inte lika fin längre... :)
Själv klara jag mig med ett brutet skulderblad.

6.jpg

Brkn

New member
En kombi. :p *host* Sporthoj.

En CBR 954 -03:a

Sprint styrdämpare, Akra bolt-on o lite annat smått o gott

H-son

New member
Nja - kanske inte sporthoj...

Tjo!

Själv kör jag en VFR800-02 "fat ass eddition" (väskorna är löjligt breda, men ack så praktiska)

Förresten jag skulle glida upp bredvid sambon vid ett stopp i sommras, växla några ord... *bump* min väska i hennes :confused: men vi höll oss båda på benen annars hade det varit lite väl pinsamt.

Och nej, jag tränger mig inte i köer...

VFR funkar överallt!!

/K

Last edited:

Sun King

New member
Hoj...

Jag kör en H-D Springer Softtail ´91:a, sedan 6 år tillbaka.

Last edited:

HonkyTonkMan

New member
Jag har fram till nu kört en Honda CB250N av 1981 års modell. Tänker räkna pengar:eek: i höst för att se om jag har råd med nåt nyare, gärna en storstånka.:) :D :)

Forsberg

New member
Bytte upp mig från en FZR 600 till en R6 tidigare i sommar, och trivs hur bra som helst med den, vilket kanske syns! :)

biohazard

New member
Blade såklart!

Ja kör en CBR900RR -95. Som för övrigt är till salu. Massa godis på den. Den är Helsvart! Ps. Körde SMC BKK idag. Tjohoo vad det var kul!!!

Yamahansson

New member
Hoj! Äger en otroligt fin röd sporthoj,en Yamaha Diversion XJ 600S 92a,som är mycket skön att köra.:)

Last edited:

Andersson

New member
Honda vtr 1000 på gata, zx6r på bana dock enbart träning för att d e så sjukt skoj...allafall så länge man håller sig PÅ banan :)

Last edited: