Jag köpte en hoj förra våren (som jag sedan inte fick körkort till förrän på hösten ) och kände ganska omgående att den behöver bytas packboxar på. Men vad kostar det att få det gjort i runda slängar? Jag har inte tummen centralt placerad i näven och jag har utrymme men är det värt besväret att göra det själv eller skall jag lämna in? Orsaken att jag frågar är mycket att jag fått två mycket skilda bud:
1. Frågade körskolläraren som sade något om 500 kr (vilket jag tycker låter otroligt billigt)
2. Frågade den lokala MC-verkstaden som sade 3000 kr (vilket jag å andra sidan tycker låter förb. dyrt när själva packningarna kostar 150 kr)
Tar det verkligen mer än tre timmar för ett proffs?? Räknar med en timkostnad som är högre än vad mitt jobb säljer mina konsulttjänster för...
//F
1. Frågade körskolläraren som sade något om 500 kr (vilket jag tycker låter otroligt billigt)
2. Frågade den lokala MC-verkstaden som sade 3000 kr (vilket jag å andra sidan tycker låter förb. dyrt när själva packningarna kostar 150 kr)
Tar det verkligen mer än tre timmar för ett proffs?? Räknar med en timkostnad som är högre än vad mitt jobb säljer mina konsulttjänster för...
//F