Vad är det för ordning?

TKH

New member
Nu tänker säkert många vad är det för gnällig jävel som inte kan ta saker och ting som det är.
Men ordningsmänniskan som man tycker man är får inte ihop rimligheten i saker och ting som sker på den här sajten,
framför allt med BKK som det dessutom verkar vara blåsväder runt nu.

Sitter o väntar för att boka den första kursen som lovats att
hållas den 30/4 för att kunna köra steg 1. Vad släpps, jo den 22/6.
Varför inte börja med första datumet 30/4?

Går ju fan inte att planera vad jag vill ha för steg 22/6.:mad:
Vill ju ha överblicken direkt så jag kan planera in det hela med semestern och så.

Edit: Eftersom det är som det är, jaja jag fogar in mig i ledet och kniper igen, så bokar jag lite allt möjligt istället.
Det står ingenstans att man inte får boka/avboka lite hipp som happ sedan.
 
Last edited:

mangomannen

New member
Kostar det inte 150kr i avbokningsavgift om man avbokar "30dagar eller mer" innan kurstillfället?
Så har jag fattat det iaf..Förvisso ganska små pengar i sammanhanget..

https://www2.svmc.se/hjalp---information/avbokningsavgifter

"Om du inte har betalat fakturan gäller följande:

Vid avbokning 30 dagar före kursens genomförande tas en avbokningsavgift på 150:- ut.

Vid avbokning 15-30 dagar ska halva kursavgiften betalas.

Vid avbokning 0-15 dagar ska hela kursavgiften betalas.
 
Last edited:

Ducatista

New member
Sitter o väntar för att boka den första kursen som lovats att
hållas den 30/4 för att kunna köra steg 1. Vad släpps, jo den 22/6.
Varför inte börja med första datumet 30/4?

Borlänge-ordning ;)
Själv sitter jag å väntar på dubbeldagen i juli... *gäsp*

Edit: Kan det kanske vara för att det är en kurs i april å snön ligger kvar i norr?
Systemet klarar kanske inte av så tidig säsong ;)
 
Last edited:

TKH

New member
Kostar det inte 150kr i avbokningsavgift om man avbokar "30dagar eller mer" innan kurstillfället?
Så har jag fattat det iaf..Förvisso ganska små pengar i sammanhanget..

https://www2.svmc.se/hjalp---information/avbokningsavgifter

"Om du inte har betalat fakturan gäller följande:

Vid avbokning 30 dagar före kursens genomförande tas en avbokningsavgift på 150:- ut.

Vid avbokning 15-30 dagar ska halva kursavgiften betalas.

Vid avbokning 0-15 dagar ska hela kursavgiften betalas.
Jaja, jag bokar ju bara idag, alla släpps ju idag. Ingen faktura hinner betalas så det bör ju inte kosta något enligt vad det står.
Men vänta nu, det kanske inte är så sjysst mot andra om jag upptar några kurser som jag nu inte skall gå.

Hallåj, nån som vet, går det att avboka det man inte vill gå på imorgon eller måste fakturan förfalla innan kursen släpps för bokning igen?

Edit: nu kom första kursen, nu är det på rätt väg.
 
Last edited:

Patrik Ericsson

New member
Hej
Jag ber om ursäkt att det dröjt men för att ge en förklaring sitter jag på ett hotellrum i Borås och det strular lite med min dator.

Anledningen att jag inte släppte de första dagarna var att jag ville se att systemet var stabilt,

Den 1/5 kommer att släppas den 7/2 om det är någon som missat den informationen
 

Ducatista

New member
Ja, o nu har jag lyckats boka in mig på samma steg 2 dagar p,ga att dom ej släpptes i kronologisk ordning...:confused:

Det är ingen större fara.
Instruktörerna brukar kunna trolla under kursdagarna så du kommer att hamna rätt ändå :D

Annars skicka ett meddelande via formuläret på www.smcskane.com så kanske de kan gå in bakvägen i systemet och rätta din steg-status.
 

docbenson

New member
BKK 1/5 släpps 7/2??

Hej
Jag ber om ursäkt att det dröjt men för att ge en förklaring sitter jag på ett hotellrum i Borås och det strular lite med min dator.

Anledningen att jag inte släppte de första dagarna var att jag ville se att systemet var stabilt,

Den 1/5 kommer att släppas den 7/2 om det är någon som missat den informationen

Hej Patrik,

Infon om att BKK 1/5 släpps 7/2 var ny för mig. Hittar den inte nånstans bland infosidorna. Varför släpps den inte idag? Vet att en och annan sitter och väntar på den idag....

/Johan
 

ulf

New member
Hej Patrik,

Infon om att BKK 1/5 släpps 7/2 var ny för mig. Hittar den inte nånstans bland infosidorna. Varför släpps den inte idag? Vet att en och annan sitter och väntar på den idag....

/Johan


Väntar, ja det kan man lugnt säga. Vi som inte sitter bakom en dator på jobbet, kan lätt få det struligt på bokningsdan, och nu blir det en till.:confused: En kompis fick ta ledigt hela förmiddagen för att få en chans att boka körningarna. Men,men vad gör man inte för att säkra sommarens favoritaktivitet. Ni är populära, och i motsats till någon annan gnälltråd måste jag säga, att av dom olika distrikten jag kört BKK med, är Smc Skåne i särklass det mest proffsiga tycker jag.;)
 
Last edited:

Babs

New member
Ber om ursäkt.....

..... för att publiceringen av 1/5 dröjde 27 minuter.
Tyvärr ville inte tekniken vara med mig. Det som normalt går kanonbra att göra hemifrån, ville inte vara med just idag. Det fick bli en snabbfärd till kansliet istället.
Än en gång, jag ber om ursäkt för detta

//Babs
 

peters

New member
Hej
Sorry, blev lite stressigt här. Jag trodde man fick vara där som bara den. 30/4 tog snabbt slut och på kuppen var detta ju lördag = ledigt så...
Bra jobbat, Babs
//Peter
 
Top