Commodore C64 var på sin tid, och flera år fram värdens mest sålda dator med 13.5 millioner ex..
Hur många vet att den avbildade bensinpumpen på bränslemätaren och på vilken sida handtaget sitter på den visar vart tanklocket sitter
1 kille i min flickväns gamla klass kunde faktiskt slicka sig på armbågen.
Det verkar vara ännu färre som känner till att det i 90% av tanktillfällen är skitsamma vilken sida på bilen som tanklocket sitter då slangarna räcker runt/över bilen med god marginal.
Eget bidrag: Saab 92 är fortfarande världens mest aerodynamiska bil, se: lägst luftmotstånd. (läste jag någonstans)
Förövrigt har jag också ett C64 i originalkartong med en jäkla massa tillbehör å ca 50 originalspel
Hur många vet att den avbildade bensinpumpen på bränslemätaren och på vilken sida handtaget sitter på den visar vart tanklocket sitter
Nissan är inte direkt kända för att vara moderna,kommer om några år.Hej!
Låter bra, men stämmer tyvärr inte alltid. :-(
Jag kontrollerade just på min förra bil, Nissan Micra. Mätaren har handtaget på höger sida, men tanklocket sitter till vänster.
Hej!
Låter bra, men stämmer tyvärr inte alltid. :-(
Jag kontrollerade just på min förra bil, Nissan Micra. Mätaren har handtaget på höger sida, men tanklocket sitter till vänster.
Ungefär som mina barn!Larverna lever av dyngan tills de är stora nog att flytta hemifrån.